Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@21:58:59 GMT

ترامپ قصد دارد در مناظره انتخاباتی دوم شرکت کند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۲۲۴۴

به گزارش فارس، ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که وی قصد دارد در مناظره انتخاباتی بعدی با «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها شرکت کند.

دومین مناظره انتخاباتی ترامپ با بایدن قرار است که روز 15 ماه جاری میلادی (24 مهرماه) در میامی برگزار شود.

مجری این مناظره که 90 دقیقه به طول خواهد انجامید با «استیو اسکالی» از مجریان شبکه سی اسپن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در این مناظره تعدادی از ساکنان ایالت میامی نیز حضور داشته باشند و سوالاتی را از دو نامزد بپرسند.

ترامپ در حالی قصد دارد که در مناظره دوم انتخاباتی شرکت کند که وی قرار است عصر روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) از بیمارستان مرخص شود.

تیم پزشکی ترامپ اعلام کرده اند که وی باید تا 10 روز دیگر دوره درمان خود به دلیل ابتلا به کرونا را سپری کند تا بهبودی کامل خود را بازیابد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، صدا و سیمای مرکز مازندران با پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی چهار نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ به استقبال انتخابات رفت

پخش فیلم تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای ۴ نامزد انتخاباتی این حوزه که از امروز آغاز شده است تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در ساعت‌های ۲۰/۱۱، ۳۰/۱۳، ۳۰/۱۹ و ۲۰/۲۳ روی آنتن صدا و سیمای مازندران می‌رود.
نوبت پخش فیلم‌های نامزد‌ها بر اساس حروف الفبا و بصورت چرخشی خواهد بود

سه مناظره یک ساعته نیز از این نامزد‌ها ضبط شده است که ساعت ۳۰/۲۱ پخش خواهد شد نخستین مناظره امشب، دومین مناظره یک شنبه ۱۶ اردیبهشت و سومین مناظره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت، هر کدام از این مناظره‌ها نیز ساعت ۱۷ روز بعد بازپخش می‌شوند
صدا و سیمای مازندران تولید و پخش مناظره‌ها انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی ۴ نامزد راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ را رایگان انجام داده است

۴ نامزد در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند که ۲ نفر از آنان که بیشترین آرا را کسب کند به عنوان نمایندگان مردم در این حوزه راهی مجلس می‌شود.


مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف