Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه النصر عربستان همچنان در تلاش است تا شکست خود در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با در بیرون زمین جبران کند. در آخرین اقدام و البته نامه این باشگاه که به ای اف سی ارسال شده است آنها از عبارت غیر ورزشی  برای خرید بازیکن توسط پرسپولیس استفاده کرده اند.

 الریاضیه در این خصوص نوشت: «از  باشگاه النصر عربستان به ما اعلام کردند که در نامه اعتراضی این باشگاه علیه پرسپولیس به AFC به چند مورد اشاره شده است که در راس آنها شکایت برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس به فیفا قبل از اعطای مجوز به این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

الریاضیه البته از حمایت مدیران فدراسیون فوتبال این کشور از النصر گفته که البته طبیعی است این حمایت: «یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان هم از این شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس حمایت می کند و همچنین ابراهیم القاسم، دبیر کل فدراسیون حمایت خود را اعلام و تاکید کرده است که همه جزئیات را بررسی کرده است و همه خواسته های باشگاه النصر را برآورده خواهد کرد.»

در نامه النصر آمده که «باشگاه پرسپولیس نامه هشدار آمیز فیفا را در ۱۲ آگوست دریافت کرد. در این نامه به این باشگاه اعلام شد که ۳۰ روز فرصت دارند تا طلب برانکو را پرداخت کند. اصرار باشگاه پرسپولیس برای عدم پرداخت طلب برانکو و جذب چندین بازیکن جدید بعد از هشدار فیفا رفتاری غیر ورزشی و ناجوانمردانه از سوی باشگاه ایرانی بود که البته باعث تقویت موضع گیری اعتراض آمیز باشگاه النصر خواهد شد.»

النصری‌ها با این نامه ارسالی به ای‌اف‌سی به نظر می‌رسد بیشتر به دنبال احقاق حق برانکو بوده‌اند(!) چرا که در این نامه اشاره‌ای به هیچ ماده و تبصره قانونی در خصوص شکایت خود نکرده‌اند. 

کد خبر 555035 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس باشگاه النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد

آفتاب‌‌نیوز :

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خودش در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. 

امید عالیشاه نوشت: چه اسفند‌ها دود کردیم برای تو.‌ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روز‌ها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد