Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@13:08:51 GMT

مجید آذرپی از فعالان اصلاح طلب آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۲۴۲۴

مجید آذرپی از فعالان اصلاح طلب آزاد شد

به گزارش رکنا ، کیمیا کورس، وکیل "مجید آذرپی" درباره آزادی مشروط موکل خود اظهار داشت: حکم شش سال و شش ماه حبس آقای آذرپی توسط شعبه ۲۸ دادگاه بدوی صادر شده بود که در دادگاه تجدیدنظرعیناً تایید شد. موکلم بازداشت موقت هشت ماهه‌ای نیز در سال ۹۴ داشتند و بعد از آن در تاریخ ۲۱ مرداد ماه ۹۷ برای اجرای حکم به اوین رفتند و از این تاریخ روزشمار حکم ایشان شروع شد و تا لحظه آزادی بالغ بر ۳۶ ماه را کامل در حبس گذراندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اردیبهشت ماه سال جاری درخواست آزادی مشروط آقای آذرپی را از طریق قوه قضاییه و دفتر معاون دادستان تهران پیگیری و ثبت کردیم که بعد از طی شدن مراحل، مساعدت قوه قضاییه در راستای آزادی مشروط مفید واقع شد و بعد از پنج ماه جواب نهایی که موافقت دادستان، دادیار و دادگاه صادرکننده حکم قطعی بود، در نهایت حکم آزادی مشروط برای آذرپی صادر شد. کورس با بیان اینکه آقای آذرپی شب گذشته آزاد شدند، تاکید کرد: این آزادی مشروط تا پایان حکم موکلم ادامه خواهد داشت.

گفتنی است ، مجید آذرپی از فعالان اصلاح طلب در تایخ ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ازسوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به «اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام» تفهیم اتهام و به ۶ سال و شش ماه حبس و ۳ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد؛ شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم وی را عینا تایید کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم قاضی حبس وکیل آزادی مشروط کیمیا آزاد عکس قتل تلگرام مرد دختر ساعت ایران فیلم سرقت یک مرد آزادی مشروط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل

به گزارش صدای ایران از ایسنا، بنابر اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

دیگر خبرها

  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا