Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه پایان پخش سریال «زمین گرم» بخش‌هایی از پشت‌صحنه این سریال منتشر شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سریال زمین گرم این ش‌ ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک می‌شود.

 این مجموعه تلویزیونی 30 قسمتی به  نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی  پخش خود را از یازدهم شهریور از شبکه سوم سیما آغاز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال را می‌توان سومین بخش از سه‌گانه نعمت‌الله با موضوع روابط دو برادر در بستر خانواده دانست. مضمونی که پیش از این در دو سریال مناسبتی دیگر یعنی «جراحت» و «برادرجان» نیز محور اصلی قصه بود و در قالب یک درام اجتماعی روایت می‌شد. «زمین گرم» نیز چنین ساختاری را با مؤلفه‌های مذهبی ترکیب کرده است.این بار هم رابطه دو برادر یک از هسته‌های اصلی داستان سریال است.

بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر اصلان (کامران تفتی) که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر علی‌یار (صادق برقعی) می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند و سرنوشتش را تغیر می‌دهد...» 

علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، اصغرهمت، نادر فلاح، علیرضا آرا، کامران تفتی، شیوا ابراهیمی، دنیا مدنی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش زاده، مسعود شریف، وحید فعال و با حضور پریوش نظریه، مارال فرجاد، مجید واشقانی، مجید نوروزی... ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سازندگان این مجموعه تلویزیونی اخیراً  بخش‌هایی از پشت صحنه |آن را منتشر کرده اند که در ادامه آن را خواهید دید.

تصویربردار پشت‌صحنه و ساخت تیزر این سریال به عهده امیرمحمد ترکی و آرش یوسفیان است.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: سریال های تلویزیونی سعید نعمت الله سریال زمین گرم پشت صحنه زمین گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ