Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:49:40 GMT

خرید و فروش گوسفند زنده به قیمت روز بازار

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۲۶۳۴

خرید و فروش گوسفند زنده به قیمت روز بازار

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای برآورده کردن نذری، عقیقه کردن فرزند، برگزاری مراسم‌های عروسی، ماه محرم و عید قربان همگی نیازمند خرید گوسفند زنده از یک سایت معتبر و مطمئن است که کاملاً بهداشتی و تحت نظر دامپزشک باشد، دامداری یک سایت کاملاً تخصصی در زمینه فروش دام زنده است که تمامی دامداران نسبت به فروش دام‌های خود با درج آگهی اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه سایت دامداری شرایط لازم را برای درج رایگان آگهی فروش گوسفند زنده، گاو و بز را فراهم کرده است قطعاً تمامی دامداران مشتاق به درج آگهی در این سایت هستند تا سریعاً دام آنها به فروش برسد همین باعث انتخاب راحت شما در خرید دام زنده خواهد شد. با توجه به تعداد زیاد آگهی‌های گوسفند زنده در سایت دامداری به راحتی شما می‌توانید گوسفند سالم را خریداری کنید و بهترین دام با قیمت پایین و کیفیت عالی را خریداری کنید.

قیمت دام زنده باعث راحتی در خرید شما خواهد بود

امروزه نوسان قیمت انواع کالاها زیاد است طوری که همه مردم سردرگم شده اند و این مسئله در مورد خرید دام زنده نیز صدق می‌کند اما وجود یک سایت منبع و مرجع می‌تواند شما را از سردرگمی خارج کند تا بتوانید خرید راحت و بدون دردسر داشته باشید. در سایت دامداری قیمت گوسفند زنده، گاو و بز به صورت دقیق درج می‌شود و به طور حتم این قیمت در تمامی شهرهای ایران یکسان نیست چونکه برخی از شهرها چون کرمانشاه منبع پرورش گوسفند زنده است مسلماً قیمت گوسفند زنده در این شهر پایین‌تر از سیستان و بلوچستان خواهد بود.

دامداری بهترین منبع خرید و فروش گوسفند زنده

مشتریان سایت دامداری تنها مردم نیستند که بخواهند با خرید گوسفند زنده نسبت به برآورده کردن نذری، مراسم‌های عروسی، عقیقه و… اقدام کنند بلکه دامداری که قصد خرید گوسفند، بره شیری دارد می‌تواند به دسته گوسفند زنده در سایت دامداری برود و آگهی فروش انواع نژاد گوسفندان را در سایت مشاهده کند.

۱. در تمام روز آگهی فروش دام زنده وجود دارد.

۲. فروش انواع نژاد گوسفندان ایرانی و خارجی

۳. فروش انواع نژاد گوسفندان چند قلوزا چون افشاری، شال، مهربان، رومانوف

۴. آگهی فروش گوسفند زنده را باز کنید و عکس دام را ببنید و با شماره دامدار تماس بگیرید.

۵. امکان خرید دام زنده بدون واسطه

خرید گوسفند زنده بدون واسطه

در سایت دامداری عملاً دست دلالان و کلاهبرداران قطع شده است چرا که مستقیماً دامدار آگهی فروش گوسفند، گاو، بز را درج می‌کند و عملاً شما با خیال راحت می‌توانید دام را از دامدار خریداری کنید. با خیال آسوده آگهی‌های فروش دام را مشاهده کنید و از آگهی دهنده بخواهید عکس دام را به واتساپ شما بفرستد تا در صورت سالم بودن گوسفند به صورت حضوری آنرا خریداری کنید.

در تمامی فصول سال امکان خرید دام از سایت وجود دارد

به طور حتم برخی از سایت‌ها تنها مرتبط به یک دامداری است و توانایی فروش گوسفند، گاو، بز در تمامی فصول سال را ندارند در صورتی که دامداری پر از آگهی‌های فروش دام زنده است که و در تمام فصول سال امکان خرید و فروش دام زنده وجود دارد. از بره‌های شیری تا میش آبستن و چند ساله در سایت دامداری برای فروش وجود دارد و تنها دلیل این همه آگهی وجود دامداری‌های زیاد است که با درج آگهی اقدام به فروش دام خود می‌کنند.

فروش گاو و گوساله شیری و گوشتی

تولید ۸۵ درصد از شیر خوراکی جهان توسط گاو باعث افزایش اهمیت پرورش گاوهای شیری شده است پس خرید گاو شیری می‌تواند سود بالایی برای گاوداری‌ها داشته باشد. حال اینکه برخی اقدام به خرید گاو درجه یک هلشتاین، سمینتال می‌کنند و با پرورش گاو نر و گرفتن اسپرم گاو نسبت به فروش اسپرم گاو اقدام می‌کنند. تمامی نژاد گاوهای شیری و گوشتی چون هلشتاین، سمینتال و.... همگی در سایت دامداری وجود دارد. پس با خیال راحت به سایت دامداری بروید و گاو و گوساله مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروش سگ، گربه و حیوانات خانگی در سایت دامداری انجام می‌شود

خرید سگ هاسکی، رکس، سگ نگهبان و انواع نژاد گربه‌های پرشین و بریتیش همگی جزو آگهی‌های خوب سایت دامداری است که البته مشتری‌های خاص خود را دارد. در سایت دامداری انواع حیوانات خانگی چون سگ، گربه، همستر، اسب، ماهی و آکواریوم را می‌توانید خریداری کنید.

انتخاب خوب و خرید اسب نژاد دار برای شروع کار مهم است

کسی که قصد پرورش اسب را داشته باشد باید در شروع کار با انواع نژاد اسب‌های عربی، ترکمن و… آشنا باشد تا بتواند بهترین نژاد اسب را با توجه به منطقه زندگی خود خریداری کند و نسبت به پرورش آن اقدام کند. وجود یک سایت منبع چون دامداری دست خریداران را در خرید اسب باز گذاشته تا بتوانند هر نژادی که دوستدارند خریداری کنند.

فروش زنبورعسل و کندو و ماهی آکواریومی

اینکه برای شروع شغل زنبورداری به چقدر سرمایه نیاز دارید مهم نیست بلکه شما باید بتوانید انواع کندو و زنبور عسل یا کارگر را خریداری کنید که بتواند شما را در شروع این شغل کمک کند. سایت دامداری می‌تواند سایت خوبی باشد که انواع آگهی‌های فروش زنبور و کندو در آن وجود دارد. البته این را هم بگوییم که انواع نژاد ماهی‌های آکواریومی هم در سایت دامداری برای فروش وجود دارد.

راهنمای خرید دام زنده و حیوانات دیگر از سایت دامداری

کافی است به سایت دامداری به آدرس سایت Damdary.com بروید و سپس شهر خود را انتخاب کنید و در قسمت دسته بندی گوسفند، گاو، بز، اسب، سگ، گربه یا هر حیوانی که مد نظرتان است انتخاب کنید تا تمامی آگهی‌های مرتبط به آن حیوان در شهر شما مشاهده کنید. برای اینکه به راحتی آگهی انواع نژاد دام و حیوانات را مشاهده کنید کافی است که قسمت جستجوی دام و حیوان مورد نظر خود را سرچ کنید.

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در خصوص محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5041322

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید و فروش دامداری دام و گوسفند ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی فروش گوسفند زنده خریداری کنید فروش دام زنده خرید دام زنده خرید گوسفند انواع نژاد آگهی فروش یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها