Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس روز دوشنبه مورخه 14 مهرماه 1399 در نهایت با کاهش 32826 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 490 هزار و 154 واحدی آرام گرفت. امروز سه شنبه مورخه 15 مهرماه 1399 با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه 15 مهرماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 639 نماد حدود 53 نماد با صف خرید و حدود 136 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

-خبرگزاری سی ان بی سی: ترامپ از بیمارستان به کاخ سفید بازگشت و در آنجا درمان را ادامه خواهد داد.

-ماشاالله عظیمی عضو شورای عالی بورس گفت: با تایید بانک مرکزی تا پایان هفته یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه انتقال خواهد یافت.

-محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: احتمال بازگشایی نماد شستا قبل از برگزاری مجمع سالانه  وجود دارد، همچنین  این هفته هم در بازار بورس تهران عرضه اولیه ای صورت نمی گیرد.

-محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس طی مصاحبه ای در مورخه 14 مهر 1399 در پاسخ به این پرسش که آیا این هفته عرضه اولیه خواهیم داشت یا خیر؟، توضیح داد: خیر، هر چند یکی دو شرکت آماده عرضه اولیه هستند اما با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر بازار، تصمیم گرفته شده این هفته هم شرکتی جدید وارد نشود.

گزارش نیمه اول بازار: (ساعت 9:00 تا 10:45)

گزارش شاخص ها

در 15 دقیقه ابتدایی بازار شاخص کل با رشد بیش از 12 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 503 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز امروز را مثبت شروع کرد. 

این خبر در ساعات بازار در حال تکمیل می باشد...

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس صف خرید صف فروش انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار