Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:24:32 GMT

طرح «امام محله» در مسیر رفع مشکلات مردم جامعه

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۲۶۸۹

طرح «امام محله» در مسیر رفع مشکلات مردم جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر میرمحمدیان صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: طرح «امام محله» با اجرای این طرح محلات در سطح جامعه پردازی حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح طبق پیش بینی‌های انجام شده در ۸۰ هزار محله و مسجد کشور اجرایی می‌شود که البته بخشی از مساجد نیمه فعال و حدود ۲۵ هزار مسجد عالیت کامل و مستمر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام میرمحمدیان تاکید کرد: در موضوع امام محله مهمترین بحث رفع مشکلات مردم محلی با کمک امام و خود مردم است.

قائم مقام معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: امام محله اولویت‌های محل را مشخص می‌کند و با کمک خود مردم در مسیر رفع انها اقدام می‌کند که توسعه این مسیر به جامعه پردازی ختم می‌شود.

وی ادامه داد: امام محله می‌تواند در مباحثی همچون نظام سلامت، نظام آموزشی و امنیتی و… ورود و همکاری داشته باشد که این نگاه باید در آینده اجرایی شود.

کد خبر 5041357

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی شیراز ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی امام محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم