Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت سینمایی «ایندی‌وایر» به‌تازگی فهرستی از بهترین فیلم‌های کارگردانان زن تاریخ سینما منتشر کرده که نام مستند «خانه سیاه است» ساخته «فروغ فرخزاد» در میان این آثار به چشم می‌خورد.

به گزارش ایرنا، منتقدان پایگاه اینترنتی ایندی‌وایر از بین بیش از ۲۰۰ نامزد نهایی، ۱۱۱ فیلم را به عنوان بهترین فیلم‌های کارگردانان زن در تاریخ سینما انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فهرست، فروغ فرخزاد با خانه سیاه است (۱۹۶۳) در کنار نام‌های مطرحی چون اگنیسکا هلند، آیدا لوپینو، کاترین بیگلو، شرلی کلارک، کیمبرلی پیرس، اوا دوورنی، سوفیا کوپولو و مری هارون قرار گرفت.

یک شب در میامی (۲۰۲۰) ساخته رجینا کینگ، سرزمین خانه به دوش‌ها (۲۰۲۰) از کلویی ژائو، زنان کوچک (۲۰۱۹) از گرتا گرویگ، روانی آمریکایی (۲۰۰۰) ساخته مری هارون، انیمیشن یخ زده (۲۰۱۳) از جنیفر لی، باغ مخفی (۱۹۹۳) اگنیسکا هلند، نان‌آور (۲۰۱۷) نورا تومی، خشم (۱۹۵۰) از آیدا لوپینو، یکی باید کوتاه بیاید (۲۰۰۳) نانسی میرز، پسرها گربه نمی‌کنند (۱۹۹۹) ساخته کیمبرلی پیرس، ارتباط (۱۹۶۱) و پرتره جیسون (۱۹۶۷) از شرلی کلارک، پاریس می‌سوزد (۱۹۹۰) از جنی لوینگستون، مهلکه (۲۰۰۹) و نقطه شکست (۱۹۹۱) ساخته کاترین بیگلو و هیولا (۲۰۰۳) پتی جنکینز از دیگر شاهکارهای سینمایی هستند که به فهرست ایندی‌وایر از بهترین آثار سینماگران زن راه یافتند.

لینک کوتاه: asriran.com/00397u

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خانه سیاه است فروغ فرخزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس