Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه رای کمیته انضباطی در خصوص قرارداد دو آزادکار تیم قائمشهر به سود تیم استقلال صادر شد، مسئولان کشتی مازندران و متولیان تیم هیات کشتی قائمشهر در اعتراض به این رای تصمیم به کناره گیری از لیگ گرفتند. آنها معتقد بودند دو آزادکار متخلف که بعد از انحلال تیم دریاچه ارومیه با تیم قائمشهر قرارداد بسته بودند، اجازه نداشتند دوباره با یک باشگاه دیگر یعنی استقلال قرارداد ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال این موضوع در کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مطرح و رای به سود تیم استقلال صادر شد که این رای نیز با اعتراض مازنی ها همراه بود.اما انگار طرفین این موضوع طی روزهای اخیر  با یکدیگر توافق کرده و تهدید به انصراف مازنی ها هم منتفی است.

بطوریکه با توجه به برنامه دیدارهای گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد که از صبح امروز در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی تهران آغاز می شود و همچنین اظهارات عسکری محمدیان رئیس هیات کشتی استان مازندران مشخص شد قائمشهری‌ها از تصمیم خود منصرف شده و امروز به میدان می روند.

بدین ترتیب تیم هیات کشتی قائمشهر صبح امروز در نخستین دیدار خود در چارچوب لیگ برتر به مصاف تیم چسب رازی می‌رود و سپس در پیکارهای نوبت عصر رودرروی تیم مدعی و قدرتمند بازار بزرگ ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5041318 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد لیگ کشتی شهرستان قائمشهر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد ویروس کرونا والیبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9q

دیگر خبرها

  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند