Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف استان کرمانشاه در نامه‌ای خطاب به رئیس دستگاه قضا خواستار برخورد با غارتگران بیت‌المال که در واگذاری مجموعه‌های استراتژیک همچون پالایشگاه کرمانشاه نقش داشتند، شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف استان کرمانشاه در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه نوشت: تقاضا داریم غارتگران بیت المال که در واگذاری پرشائبه مجموعه های استراتژیک همچون پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی نقش داشتند را در هر مقام و منصبی که هستند به سزای اعمالشان رسانده و پروندۀ همه خصوصی‌سازی‌ها در طول سالیان گذشته تاکنون را مورد بازنگری دقیق قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:
مردم شهیدپرور کرمانشاه در زمان رژیم طاغوت و بعد از پیروزی انقلاب به ویژه ایام جنگ تحمیلی و پس از آن، همواره در رنج و سختی بسر برده، اما علیرغم تنگناها، کمبود‌ها و مشکلات فراوان ناشی از بمباران‌های بی‌سابقۀ دشمن، بدون هیچ چشم‌داشتی، متواضعانه و خالصانه در امر تحکیم نظام تلاش نموده و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده همواره آماده فداکاری برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.   ما آمرین به معروف و ناهیان از منکر اصناف استان کرمانشاه وظیفۀ خود می‌دانیم از زحمات و تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان در مبارزه با مفاسد اقتصادی و رسیدگی قاطع به تخلفات سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با واگذاری‌های خلاف و ناعادلانۀ مراکز مهم استراتژیک کشور بویژه پالایشگاه عظیم کرمانشاه که می‌توان گفت یک منکر بزرگ بوده است، قدردانی و تشکر نمائیم. بلاشک اقدامات مقتدرانۀ حضرتعالی در خصوص نیشکر هفت‌تپه، کشت و صنعت مغان و ... موجب خنثی شدن توطئه‌های حساب‌شده و عمیق دشمنان پلید انقلاب اسلامی گردید و بارقه‌ای از امید در دل‌های پاک مردم روشن نمود.
اطمینان داشته باشید ابطال قرارداد و بازپس‌گیری پالایشگاه ملی نفت کرمانشاه و بقیۀ مراکز خاص که سرمایۀ ملی می‌باشند، موجب فروکش کردنِ خشم مردم ستمدیده ایران بویژه کرمانشاهیان خواهد شد و آنان را از یاس و بی‌تفاوتی خارج می‌سازد. از شما برادر مومن، مصرانه می‌خواهیم غارتگران بیت‌المال را در هر مقام و منصبی که هستند به سزای اعمالشان رسانده و پروندۀ همه خصوصی‌سازی‌ها در طول سالیان گذشته تاکنون را مورد بازنگری دقیق قرار دهید. مطمئن باشید ملت ایران تمام‌قد مثل همیشه پشتیبان نظام و دستگاه قضائی خواهند بود.   برادر بزرگوار فاصله طبقاتی و تنگدستی کاملاً مشهود و محسوس است لذا شما را به خدا قسم می‌دهیم اجازه ندهید عده‌ای با چپاول اموال و سرمایه‌های مملکت موجب پایمال شدن خون‌های پاک شهدا و زحمات جانبازان، رزمندگان، آزادگان و مردم آسیب‌دیده از جنگ و تحت‌الشعاع قرار گرفتن توفیقات و پیشرفت‌های ایران عزیز در تمام زمینه‌ها از جمله علمی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و ... شوند و پس از لغو واگذاری پالایشگاه کرمانشاه، همۀ ملت ولایی و صبور و با شرف ایران بویژه مردم دلیر و غیور کرمانشاه را ولو با سرمایۀ اندک، سهامدار مراکز مهم که متصل به ذخایر و معادن زیرزمینی هستند، بنمایید. تا ان شاءالله به کوری چشم دشمنان فقر از جامعه بزرگ ایران خصوصاً مرزنشینان رخت بربندد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پالایشگاه کرمانشاه قوه قضائیه خصوصی سازی فساد اقتصادی رئیس قوه قضائیه پالایشگاه کرمانشاه غارتگران بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار، حسن محمدی ادیب ظهر سه‌شنبه در بازدید از خانه‌های تاریخی اردبیل اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بناهای تاریخی استان، بیان کرد: با توجه به اینکه واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بناها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

کد خبر 6093206

دیگر خبرها

  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است