Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-شهردار منطقه ۸ پایتخت، از اجرای برنامه‌های مجازی متنوعی به مناسبت هفته تهران در این منطقه خبر داد.

مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸ تهران  با اشاره به برنامه‌های هفته تهران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در وضعیت هشدار قرار گرفتن شهر تهران، برنامه‌های هفته تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این راستا در روز شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ همزمان با نخستین روز هفته تهران با شعار «مکتب تهران؛ فرهنگ و هنر»، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۸ به فعالیت‌هایی از جمله تهیه مستند ویدئویی، برگزاری مسابقه عکاسی من و منطقه ۸ ویژه کارکنان و ساکنین منطقه و برگزاری تور فتوواک پرداخت.

استقامتی به برنامه‌ها و فعالیت‌های روز دوشنبه ۱۴ مهر، سومین روز هفته تهران اشاره کرد و ادامه داد: در روز سوم با شعار «مکتب تهران؛ محیط زیست»، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۸ با همراهی اداره مدیریت پسماند این منطقه، برنامه‌هایی از جمله پاکسازی بوستان‌ها با مشارکت گروه‌های دوستدار محیط زیست و کانون محیط زیست محله ها، استقرار غرفه‌های اطلاع رسانی در مجاورت غرفه‌های بازیافت و آموزش شهروندان درباره اجرای طرح کاپ در محله پاک، توزیع کیسه‌های پارچه‌ای در مراکز خرید و فروشگاه شهروند و همچنین توزیع پک‌های بهداشتی میان شهروندان منطقه اجرا خواهد کرد.

شهردار منطقه ۸، با بیان اینکه روز سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ با شعار «مکتب تهران؛ آمد و شد» نامگذاری شده است، یادآور شد: در چهارمین روز از هفته تهران، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با مشارکت معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک، با حضور افشین حبیب‌زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از خبرنگاران حوزه شهری از کلیسا‌های تاریخی تارگمانچاتس و لوساووریچ، مسجد جامع نارمک، باغ موزه مینیاتور و باغ سازور بازدید می‌کنند. همچنین جلسه‌ای با هدف اهدای احکام هیئت رئیسه شورایاری منطقه۸، با حضور دبیران شورایاری محله‌های سیزده‌گانه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برگزاری تور گردشگری در منطقه و تور فتوواک از طریق نواحی سه‌گانه و محله‌ها از دیگر برنامه‌های منطقه ۸ در روز سه‌شنبه است، همچنین در روز چهارشنبه، ۱۶ مهرماه، نقشه گردشگری منطقه ۸ تهیه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هفته تهران محیط زیست برنامه ها منطقه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با همشهری درباره لزوم برقی کردن خودروها و وسایل نقلیه در تهران و سراسر کشور اظهار داشت: از هر فعالیتی که منجر به کاهش تراز آلایندگی در تهران و سراسر کشور شود، دفاع میکنیم. از سوی دیگر سوخت بی کیفیت عامل اصلی آلودگی تهران و کلان شهرها است.

وی ادامه داد: در رایزنی ها با شهردار تهران خواستار هرچی سریع تر برقی شدن خودروها و وسایل نقلیه بودیم. چرا که درحال حاضر برقی کردن خودروها بهترین راه حل برای کنترل آلودگی هوا است. بنابراین قرار داد شهرداری تهران با چین مبنی بر واردات وسایل نقلیه برقی، اقدامی خوب و موثر خواهد بود.

کد خبر 849128 برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران سازمان حفاظت محیط زیست

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن