Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: میزان آب دریاچه ارومیه امسال یک میلیاردو 200 میلیون متر مکعب بیشتر از میزان پیش‌بینی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، عیسی کلانتری روز سه‌شنبه در بدو ورود به ارومیه افزود: وضعیت دریاچه امسال مطلوب و امیدوار کننده است و با پایان طرح های مصوب و اجرایی ستاداحیا شاهد بهبود روز افزون این پیشرفتها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عیسی کلانتری و نمایندگان دو استان آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی روز سه شنبه پانزده مهرماه جهت بازدید از روند طرح های در حال اجرا و مصوب ستاداحیای دریاچه ارومیه در شهرستان ارومیه و پیرانشهر در این استان حضور یافته اند.
بازدید از سد کانی سیب در 16 کیلومتری جنوب شهر پیرانشهر، کارگاه سد کانی سیب، ارایه گزارش مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و مجری طرح آب زاب به دریاچه ارومیه، ورود به داخل تونل تا کیلومتر 12.50جهت بازدید عینی از حفاری مکانیزه، بازدید از اقدامات مونتاژ دستگاه خروجی، بازدید از پرتال خروجی در محل جایگاه و کانال خروجی در محل سازه شوت، بازدید از رشکان ارومیه و جزایر موجود و مصاحبه خبری از برنامه های روز اول این سفر است.
در روز دوم بازدید از مجتمع راکد تفریحی و توریستی چیچست ارومیه در منطقه کشتیبان و گفت و گو در زمینه ظرفیت های گردشگری منطقه، بازدید از پل شهید کلانتری، بازدید ازتپه ماسه های بادی منطقه جبل ارومیه و بادشکن های آن در دستور کار مسوولان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محمدحسن باقری‌شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران، احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

او تأکید کرد: شدت بارش‌ها در ساعاتی از بعدازظهر جمعه بیشتر بوده و در بیشتر مناطق استان در ساعاتی از بعدازظهر جمعه و جمعه شب بارش باران به همراه رگبار باران و احتمال رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه پدیده غالب وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

باقری‌شکیب افزود: دما‌های روزانه امروز و فردا ۲ تا چهار درجه خنک‌تر شده و از روز شنبه به بعد مجدد دما‌های روزانه افزایش می‌یابد و دما‌های کمینه و شبانه تغییر محسوسی ندارد.

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر