Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبی از اهدای ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین خبر داد.

«جواد رجبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین، خیران، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و موکب اربعینی تنهاترین سردار قزوین، 300 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان روستایی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: این بسته ها شامل کیف و سایر اقلام مورد نیاز تحصیلی بود که به دانش آموزان روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین اهدا شد.

 

وی عنوان کرد: این لوازم التحریر در بین دانش آموزان روستاهای چمن امیرآباد، دهنج، حصار، زرند، عباس آباد، قارخون، علی آباد دهستان چوقور طارم سفلی، روستاهای آکوجان، دستجرد، خسرود، کاکوهستان و گشنه رود دهستان دستجرد الموت غربی، روستاهای آتان، هنیز، کلایه، زوارک، مدان، کلان، گرمارود دهستان زوارک الموت شرقی توزیع شد.

 

رجبی اعلام کرد: همچنین در برخی از روستاها با توجه به نیاز دانش آموزان به تلویزیون، دستگاه دیجیتال و یا گوشی هوشمند برای بهره مندی از برنامه های آموزش غیرحضوری، با کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی و خیران، پنج دستگاه دیجیتال، یک دستگاه تلویزیون و 2 دستگاه گوشی هوشمند هم تهیه و تحویل خانواده ها شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم با تشکیل جلسات شورای تعلیم و تربیت در روستاهای دارای مدرسه و با احصاء مشکلات عمرانی، آموزشی و تربیتی مدارس، با کمک دستگاه های اجرایی مربوطه، شورا، دهیاری و خیران همان روستا به حل مشکلات احصاء شده بپردازیم.

 

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: از افرادی که در زمینه های آموزشی در رشته های مختلف و همچنین مباحث تربیتی تخصص دارند، دعوت می شود تا به یاری قرارگاه بشتابند و با استفاده از ظرفیت مردمی بتوانیم بخشی از محرومیت های حوزه تعلیم و تربیت روستایی را مرتفع کنیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانش آموزان روستایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی لوازم التحریر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه دانش آموزان لوازم التحریر تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد