Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نشست صمیمی با شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گفت: ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب برای تحقق مطالبه گری صحیح ضروری است.

او اظهار داشت: فرهنگ مطالبه گری باید براساس شیوه درست و صحیح در جامعه بهینه سازی شود و ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب برای تحقق مطالبه گری صحیح تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان کرد: برای مطالبه گری صحیح، تشخیص درست و صحیح مطالبه بسیار اهمیت دارد، یعنی اینکه بدانیم مطالبه خود را از چه فرد یا مرجعی درخواست نماییم و دانشجویان بسیجی برای تحقق مطالبه گری خود باید با تشکیل کارگروه حقوقی نحوه ابراز مطالبه و چگونگی پیگیری آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند تا در پیگیری مطالبات، خودشان دچار مشکلات حقوقی نشوند.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: باید وفق مقررات و در مسیر آرمان‌های نظام مطالبه گری کرد و باید مراقب باشیم که مطالبات سمت و سوی تحقق امیال دشمنان نظام قرار نگیرد که این نوع مطالبه گری باعث آسیب و ضرر به منافع عمومی خواهد شد.

او مطالبه گری گروهی را یکی از راه‌های حصول نتیجه مطلوب دانست و اظهار کرد: اگر مطالبه گری بصورت گروهی و مستمر پیگیری شود حتما تاثیر گذاری و تحقق آن حاصل می‌شود و سفارش می‌کنم که دانشجویان بسیجی از طریق سازمان بسیج دانشجویی پیگیر مطالبات صحیح و قانونی خود باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری صحیح در جامعه با استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویی تاکید کرد و بیان داشت: دانشجویان بسیجی در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری بر اساس شیوه درست و صحیح در جامعه، نقش تاثیر گذاری دارند و باید در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه دستور تعامل و همکاری سازنده روساء دادگستری و دادستان‌های سراسر استان با بسیج دانشجویی شهرستان‌ها را صادر کرد و افزود: روساء دادگستری و دادستان‌های سراسر خوزستان باید در جهت رفع موانع و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و مبارزه با فساد از ظرفیت خوب بسیج دانشجویی شهرستان‌ها استفاده و تعامل و همکاری مطلوب و سازنده با آنان در زمینه مطالبه گری صحیح داشته باشند.

انتهای پیام/گ

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ مطالبه گری بسیج دانشجویی مطالبه گری صحیح بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • ارائه طرح جنگلداری چندمنظوره توسط محقق ایرانی
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید