Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین مرحله لیگ مسابقات دوچرخه سواری کوهستان ۱۴ مهرماه در ماده کراس در رده بزرگسالان و در ۱۰ دور با مسافت ۴۰ کیلومتر در پارک جنگلی چیتگر برگزار شد که در پایان محمد پور شریف از دانشگاه آزاد تبریز به عنوان قهرمانی رسید. فراز شکری از آکادمی فراز دوم شد و پرویز مردانی از دانشگاه آزاد تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد تبریز به عنوان قهرمانی رسید.

همچنین مرحله اول لیگ کوهستان مردان در رده جوانان با قهرمانی دوچرخه سوار تیم دانشگاه آزاد تبریز به پایان رسید.

در این بخش یاشار معصومی از دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی رسید. امیر حسین ابراهیم پور از تیم خط پایان مشهد توانست در جایگاه دوم قرار گیرد و مانی فرجی از هیأت زنجان در رده سوم قرار بگیرد.

مسابقات جوانان در ۸ دور به مسابقات ۳۲ کیلومتر برگزار شد.

در بخش دانهیل بزرگسالان امین نجفی از مس کرمان قهرمان شد، طاها قابلی از بایک شاپ قابلی در رده دوم ایستاد و حسین زنجانیان از بایک شاپ زنجانیان توانست بر سکوی سومی بایستد.

همچنین در مسابقه دانهیل در رده جوانان حمید رضا فتحی از هیأت البرز بروی سکوی قهرمانی ایستاد، نوید فلاح از مس کرمان دوم شد و امیر محمد اسدیان از تیم هورسان رامسر بر جایگاه سومی ایستاد. در رده جوانان دوچرخه سوار تیم هیأت البرز به عنوان قهرمانی رسید.

کد خبر 5041323

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان مسابقات دوچرخه سواری لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان لیگ کشتی تیم فوتبال پاختاکور لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی تکواندو کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال السد قطر دانشگاه آزاد تبریز قهرمانی رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور