Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - آیین قدردانی از برگزیدگان مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» با حضور داوران مسابقه، جمعی از برگزیدگان و فعالان فرهنگی به همت فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» سه‌شنبه 15 مهرماه ساعت 15 با حضور داوران مسابقه، جمعی از برگزیدگان و فعالان فرهنگی و بدون حضور مخاطبان به همت فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از برگزیدگان دوره سوم و چهارم مسابقه تقدیر خواهد شد. برگزیدگان این مسابقه در بخش‌های مردمی و با آرای داوران انتخاب شده‌اند.
داوری این مسابقه توسط مرتضی درخشان (فعال رسانه‌ای و فضای مجازی)، مجید خسروانجم (کارتونیست، گرافیست و فعال فضای مجازی)، سعید فرجی (عکاس و مستندساز)، عبدالمطهر محمدخانی (فعال رسانه‌ای و فضای مجازی-طراح اولیه مسابقه)، سید شهاب‌الدین واجدی (عکاس و فعال فضای مجازی) و حامد عسکری (شاعر و فعال فضای مجازی) انجام شده است.
آخرین دوره این مسابقه سال گذشته و همزمان با پیاده‌روی عظیم اربعین برگزار شد. کمپین عشاق‌الحسین(ع) در قالب مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین دعوت می‌کرد عکس‌های سلفی خود با میزبانان عراقی و همسفران ایرانی را ثبت و ضبط و برای مسابقه ارسال کنند. در این دو دوره بیش از چهار هزار نفر در مسابقه عکس سلفی شرکت کردند.
آثار پذیرفته‌شده در صفحه عشاق‌الحسین(ع) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers به نمایش در آمده است. سه برنده این مسابقه بر اساس رأی مردمی (لایک مخاطبان) در صفحه اینستاگرام عشاق‌الحسین(ع) انتخاب می‌شوند و سایر برندگان بر اساس نظرات داوران و در دو بخش برگزیدگان اصلی و برگزیدگان محتوایی اعلام می‌شوند.
این آیین بدون حضور شرکت‌کنندگان برپا می‌شود و مراسم از طریق صفحه اینستاگرام imam.hussain.lovers به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: من و دوست اربعینی ام مسابقه عکس سلفی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی