Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی ایران برای حضور در مسابقات جهانی کشتی اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری میزان - در حالی که اتحادیه جهانی کشتی ابتدا دهم مهر و سپس چهاردهم این ماه را برای اعلام خبر قطعی برگزاری یا عدم مسابقات جهانی کشتی مشخص کرده بود، اما به نظر می‌رسد تغییرات مداوم در میزان همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان و عدم اطمینان قطعی بسیاری از کشورها از امکان حضور در مسابقات جهانی، اتحادیه جهانی کشتی را نیز در تصمیم‌گیری نهایی دچار تردید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، اتحادیه جهانی کشتی تا تاریخ ۱۷ مهر ماه به تمامی فدراسیون های عضو فرصت داده است تا صراحتاً اعلام کنند که در صورت برگزاری رقابت‌های جهانی در تاریخ‌های از پیش تعیین شده، در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد یا خیر!!

سیدجلال عسگری، دبیر فدراسیون کشتی درباره موضع ایران در این خصوص اظهار داشت: ایران برای حضور در مسابقات آمادگی خود را به اتحادیه جهانی اعلام کرده است. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه مجموع تیم‌های شرکت کننده به حد نصاب نرسیده، اتحادیه جهانی این مهلت را تمدید کرده است. به هر حال نمی‌توان مسابقاتی در سطح جهانی را تنها با حضور چند کشور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: عملکرد کشتی‌گیران در جام تختی، ملاک حضور در مسابقات جهانی

انتهای پیام/

برچسب ها: سیدجلال عسگری فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی حضور در مسابقات جهانی اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد

طرفداری| با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران به دلیل اقدام غیرحرفه ای کنفدراسیون آسیا، در مسابقات آسیایی 2024 ازبکستان شرکت نمی کند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند. تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند. از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین المللی جام زنده یاد یزدان راد(مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد