Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: میانگین بیمه زنان روستایی و عشایری شهرستان شیروان ۲۸ درصد است.

«محمدرضا غلام زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: میانگین بیمه شدگان زن شهرستان شیروان در این صندوق ۲۸ درصد است که این میزان در استان کمتر از ۲۲ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی بیان کرد: از مجموع بیمه شدگان این صندوق در شیروان که ۱۰ هزار و ۸۱۵ نفر است بیش از دو هزار نفر خانم و مابقی آقا هستند.

 

غلام زاده با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تعداد بیمه شدگان شیروان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال عنوان کرد: تعداد بیمه شدگان این صندوق سال گذشته ۳۶۰ نفر بود که در نیمه نخست امسال به ۵۵۰ نفر افزایش یافته است.

 

وی میانگین سنی بیمه شدگان را ۳۶ سال عنوان کرد و ادامه داد: از نظر انتخاب سطح درآمدی این شهرستان پس از گرمه دومین منطقه استان با سطح درآمدی هشت است که ۶۰ درصد افراد این میزان سطح را انتخاب کرده اند.

 

غلام زاده با بیان اینکه میانگین انتخاب سطح درآمدی در استان ۳۸ درصد است، خاطر نشان کرد: طبق دستورالعمل جدید، تمامی زنان سرپرست خانوار، صنعتگران و قالیبافان که می خواهند از خدمت بیمه استفاده کنند سال اول تمام مبالغ توسط خود شخص و از سال های بعدی بخشی توسط فرد و بخشی توسط دولت پرداخت می شود.

 

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی تصریح کرد: صندوق بیمه روستاییان و عشایر این فرصت را برای تمام افراد بالای ۱۸ و زیر ۵۰ سال در روستاها فراهم کرده تا بتوانند از یک حقوق مستمر و ماهیانه در زمان بازنشستگی، فوت سرپرست یا از کارافتادگی کلی بهره مند شوند.

 

به گفته غلام زاده در صندوق بیمه روستاییان و عشایر ۷۰ درصد حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است که ۱۰۵ هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق روستایی عشایری شیروان بیمه روستاییان و عشایر صندوق بیمه بیمه شدگان غلام زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس اداره امور عشایر شهرستان لنده با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه عشایری این شهرستان گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری کار بازگشایی ایل راه‌های لنده با هدف تسهیل در تردد عشایر این شهرستان با سه دستگاه لودر و ویک کامیون آغاز شد. صفدر نیک آیین افزود: بیش از ۳۰۰ کیلومتر جاده فرعی و اصلی عشایر شهرستان لنده در حال بازگشایی و ترمیم می‌باشد. رئیس اداره امورعشایر لنده گفت: شهرستان لنده دارای دو بخش موگرمون و بخش مرکزی می‌باشد که تنها شهرستانی است که میهمان عشایری از دیکر نقاط استان دارد که نهصد خانوارعشایری زندگی می‌کنند. وی عشایر شهرستان لنده را در کوه سیاه و سفید و دلی مهرگان و دلی خیارکار و کوه سفید بیش از ۳۵۰ خانوار دانست و گفت: این عشایر دارای ۱۶هزار و پانصد راس دام سبک و سنگین می‌باشد که این تعداد خانوار و دام را امور عشایری با تانکر سیاربه مدت ۶ ماه آبرسانی می‌کنند. وی گفت: در بارندگی‌های اسفنده ماه و فروردین ماه امسال در مناطق عشایری شهرستان لنده بیشتر راه‌های ارتباطی و زیر ساخت‌های جاده‌ای از بین رفته است وکوچ زود هنگام عشایر در امسال باعث از بین رفتن گیاهان دارویی و بیشتر مراتع این منطقه خواهد شد، که امیدواریم مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند. 

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری