Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:09:10 GMT

تیمارجوجه شاه بوف در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۳۸۱۳

تیمارجوجه شاه بوف در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی اکبر رسولیان، رییس اداره حفاظت محیط زیست سیرجان  گفت:یک بهله جوجه شاه بوف با تلاش دامپزشک حیات وحش پس از تیمار شش ماهه رها سازی شد.

او ادامه داد: زمانی که والدین جوجه پرنده وحشی آسیب دیده باشند فقط دامپزشک حیات وحش قادر خواهد بود با نظارت محیط زیست در شرایطی خاص تیمار را شروع کند که با تلاش پزشک رها سازی موفق جوجه شاه بوف را پس از درمان شش ماهه به ثبت رسانده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولیان  افزود: از همشهریان خواهشمند ایم حین طبیعت گردی در صورت مواجهه با لانه پرندگان وحشی از هرگونه دست زدن به آن خودداری کنند، زیرا نگهداری حیوانات حیات وحش حتی از عهده دامپزشک معمولی خارج است چه برسد به این که اشخاص عادی حتی ندانسته و از سر دلسوزی به لانه جانوران تعرض کنند، که البته این امر علاوه بر وارد کردن آسیب جدی به جانور مثل فلج شدن از ناحیه پا، جرم نیز محسوب می‌شود و حکم شکار حیوان را دارد. طبیعت نیازی به دلسوزی ما ندارد فقط با حفظ حریم جانوران وحشی  بزرگترین کمک را به آنان کرده ایم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جغد کوچک حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع مسمومیت با قارچ وحشی تعداد ۵۳ نفر مصدوم شده اند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بر اثر بروز مسمومیت با قارچ وحشی ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مسمومیت قارچ وحشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • افزایش۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان (فیلم)