Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:24:27 GMT

دمای هوای خراسان رضوی روند کاهشی دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۳۸۳۳

دمای هوای خراسان رضوی روند کاهشی دارد

آذر رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با چهار درجه سلسیوس و سبزوار با ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند و دمای هوای مشهد نیز در این مدت در سردترین ساعت ۱۱ درجه و در گرمترین ساعت ۲۵ درجه سلسیوس گزارش شده ‌است.

وی ادامه داد: بعدازظهر امروز نیز در شمال و شمال غرب استان بارش پراکنده پیش‌بینی شده اما از فردا تا روز جمعه شاهد شرایط پایدار هوا همراه با کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای مشهد امشب به هشت درجه سلسیوس می‌رسد و پدیده غالب در روزهای پیش رو وزش باد و در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های قوچان و جغتای به ترتیب نیم و یک میلیمتر بارندگی داشته‌اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز در سبزوار و بردسکن با ۶۸ کیلومتر در ساعت ثبت شده‌ است.

برچسب‌ها مشهد سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سازمان هواشناسی مشهد سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی