Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با تاکید بر بومی گزینی در هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی گفت: ۵۰۹ نفر در ۱۶ دستگاه اجرایی استان جذب و به کارگیری می‌شوند. - اخبار استانها -

معصومه رضایی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر ساز وکار لازم برای بومی گزینی هشتمین آزمون مشترک استخدامی در حال تدوین است و امکان ویرایش اطلاعات برای شرکت‌کنندگان در اولین فرصت توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در 16 شهریورماه امسال بومی گزینی در آزمون استخدامی را مصوب کرده است و با توجه به  اینکه بومی گزینی با هدف ماندگاری نیروها در شهرستان‌هاست، براساس قانون، به افرادی بومی شهرستان اطلاق می‌شود که یا محل تولدشان شهرستان مورد نظر بوده یا اینکه ساکن آن شهرستان با سابقه حداقل 10 سال سکونت باشند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی ادامه داد: البته در این مصوبه ایجاد ساز وکاری برای تعیین اولویت جهت جذب داوطلبان بومی شهرستان به استثنای شهر تهران و مراکز استان‌ها مدنظر قرار گرفته است.

 رضایی افزود: براساس این مصوبه مقرر شده است شورای توسعه مدیریت اولویت‌هایی را برای افراد در نظر بگیرد و هم اکنون فرایند تعیین این اولویت‌ها در حال انجام است و پس از نهایی شدن، فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌شود تا اطلاعات خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ویرایش کنند.

وی بیان کرد: براساس قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب شانزدهم شهریورماه 99 مجلس شورای اسلامی مبنی بر «اولویت قائل شدن براس جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان‌ها» به متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد براساس قانون اصلاحی و شغل محل‌های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

موافقت مجلس با اصلاح قانون تعیین‌تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی ‌ادامه همکاری پذیرفته‌نشدگان در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی به صورت حق‌التدریس آزادشرکت گاز خراسان رضوی: بازداشت‌شدگان ارتباط استخدامی با شرکت گاز چناران ندارند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: در این آزمون طبق قوانین مربوطه، سهمیه‌های آزاد، ایثارگران و معلولان در نظر گرفته شده است و شغل‌ محل‌های مربوط به هرکدام از این سهمیه‌ها در دفترچه آزمون تفکیک شده است. وقتی شغل محلی به ایثارگر یا معلول اختصاص می‌یابد، این امر در جدول دفترچه راهنما مشخص شده و صرفاً مشمولان سهمیه یاد شده ما توانند در این شغل محل شرکت کنند.

وی اظهار داشت: سال‌های گذشته سهمیه سه درصد استخدام برای معلولان در نظرگرفته شده است و چنانچه ظرفیت مذکور تکمیل نشود، این سهمیه حفظ و در آزمون‌های بعدی استفاده می شود و قابل تخصیص به سهمیه‌های دیگر نیست.

رضایی افزود: در کل کشور حدود 560 هزار نفر در این آزمون ثبت نام‌کرده‌اند و رقابت این افراد براساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، در آبان ماه در سراسر کشور انجام خواهد شد که از این میان 32 هزار و455 نفر در دستگاه‌های اجرایی کشور، جذب می‌شوند که از این تعداد 509 نفر در 16 دستگاه اجرایی استان جذب و به کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی توسعه مدیریت بومی گزینی شغل محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم