Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@11:05:52 GMT

کشف سه انبار کالا در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۳۸۷۹

کشف سه انبار کالا در مشهد

رییس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سه انبار حاوی برنج و روغن به ارزش ۲ میلیارد و ۱۳۳ میلیون و ۶۵۶ هزار ریال در منطقه گلشهر مشهد کشف شد.

به گزارش قدس آنلاین، بخشعلی بیاتی  اظهار کرد:  کالاهای کشف شده شامل ۳۰۴ کیسه ۱۰ کیلویی برنج پاکستانی به ارزش ۶۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، ۷۱۳ کیلوگرم روغن خوراکی به ارزش ۲۳۱ میلیون و ۹۰۷ هزار ریال، ۳۵۰ کیسه ۱۰ کیلویی برنج به ارزش ۵۳۵ میلیون ریال، هفت هزار و ۷۶۰ کیلو گرم برنج پاکستانی به ارزش یک میلیارد و ۱۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، هزار و ۶۰ کیلوگرم روغن خوراکی به ارزش ۹۴ میلیون و ۱۴۹ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی ادامه داد: به استناد تبصره ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انبار کردن کالاهای داخلی شامل ۱۰ قلم کالا از جمله برنج و روغن که پایه یارانه‌ای دارند و برای تامین آنها از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده شده است و عدم ثبت انبارهای نگهداری این کالاها در سامانه جامع انبارها و همچنین ورود و خروج غیرقانونی آنها در حکم قاچاق است. رییس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: انبارهای کشف شده در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود و در شرایطی که قیمت ارز در نوسان است، احتمال فروش آنها به قیمت بالاتر یا خروج از مرز این کالاها دور از انتظار نبود لذا با همکاری نیروی انتظامی منطقه گلشهر ضبط و پرونده مربوط به آنها به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد احتکار برنج هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق