Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام آرش فرهادیان، اردوی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان روز 16 مهرماه به منظور استراحتی چند روزه به پایان می‌رسد و از 27 مهرماه همزمان با اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با در خواست سازمان تیم‌های ملی ظهر روز گذشته ( دوشنبه – 14 مهرماه) جلسه‌ای با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو مردان و کادرفنی تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان و پاراتکواندو کشورمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوزها، محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در نهایت تاریخ جدید از سرگیری تمرینات تیم‌ملی تکواندو و پاراتکواندو مشخص شد و قرار شد اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان نیز که پیش از این قرار بود از 20 مهرماه آغاز شود، به 27 مهرماه موکول شود.

با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، اردوی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان روز 16 مهرماه به منظور استراحتی چند روزه به پایان می‌رسد و از 27 مهرماه همزمان با اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی و امیرمحمد بخشی تمرینات خود را سپری می‌کند. در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین‌های تکواندو کشورمان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

مهلا مومن زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (49- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (57- کیلوگرم) نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو ملی تکواندو و پاراتکواندو پاراتکواندو کشورمان تیم های ملی تکواندو تکواندو کشورمان تیم ملی تکواندو اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد

دکتر مهدی زنگنه گفت:  پوکی استخوان یا استئوپروز به کاهش توده استخوانی، ضعیف و سست شدن بافت استخوان گفته می‌شود، که این حالت سرانجام به شکستگی استخوان منتهی خواهد شد، بطوریکه شکستگی ناشی از آن از هر سه زن بالای ۵۰ سال یک زن را درگیر می‌کند.

وی افزود: به همین منظور اداره اسکلتی، عضلانی دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر برای مدیریت بیماری پوکی استخوان و لزوم اجرای مداخلات پیشگیرانه و موثر، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را به عنوان یکی از دانشگاه‌های پایلوت اجرای برنامه کنترل بیماری استئوپروز و پیشگیری از بروز شکستگی‌های ناشی از آن، انتخاب و برنامه با هدف کاهش خطر شکستگی ناشی از پوکی استخوان در زنان ۵۰ سال و بالاتر از طریق شناسایی و درمان افراد در معرض خطر اجرا می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: این برنامه در سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) زاهدان به صورت پایلوت در حال اجراست و تمامی زنان ۵۰ سال و بالاتر می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آموزشی و غربالگری پیشگیری از این بیماری بهره‌مند شوند.

وی افزود: پوکی استخوان در بیشتر مواقع بدون علامت و بیماری خاموش است و عوارض آن شامل، شکستگی خودبخودی، درد شدید کمر، قوز پشت، کوتاه شدن قد بیشتر از ۵.۲ سانتی‌متر است.
زنگنه بیان کرد: سنجش سلامت استخوان که به طور معمول شامل میزان خطر شکستگی استخوان است، تعیین می‌کند که فرد تا چه حد در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان قرار دارد، بر اساس نتایج این سنجش و سن و شرایط فرد، پزشک تعیین خواهد کرد که آیا نیاز به سنجش تراکم استخوان (BMD) دارد.

وی تاکید کرد: متداول‌ترین روش برای تعیین میزان BMD، اسکن تراکم استخوان یا سنجش میزان جذب اشعه ایکس (DXA) است، که در این اسکن سریع و کم تهاجمی، میزان تراکم استخوان در ناحیه لگن و ستون فقرات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نتیجه این سنجش نشان می‌دهد که فرد تا چه حد مبتلا و یا در معرض ابتلا به پوکی استخوان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی