Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@06:57:45 GMT

شیخ دیاباته 10 روز به مسئولان استقلال فرصت داد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۴۳۳۴

مدیر برنامه مهاجم تیم فوتبال استقلال شب گذشته با ارسال ایمیل به این باشگاه 10 روز دیگر برای پرداخت مطالباتش به آنها فرصت داد.

شیخ دیاباته که خواستار مطالبات 370 هزار دلاری خود شده است، شب گذشته با ارسال یک ایمیل به مسئولان باشگاه استقلال 10 روز دیگر فرصت داد تا آنها با تهیه منابع مالی طلب وی را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس پیش از این دیاباته با ارسال نامه رسمی خواهان دریافت طلب خود بود اما تنها 100 هزار دلار به این بازیکن پرداخت شد و او نیز در سفر به قطر تیمش را همراهی کرد اما بعد از بازگشت به فرانسه از طریق موکل خود استقلالی‌ها را برای دریافت مطالباتش مطلع کرد. حالا مسئولان باشگاه استقلال 10 روز فرصت دارند تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال از شیخ دیاباته مهلت خواست

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس