Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بندر بن سلطان» دبیر سابق شورای امنیت ملی عربستان سعودی از اظهارات رهبران فلسطینی پس از عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و امضای دو توافق صلح با آن، انتقاد کرد.

وی در گفت‌وگو با شبکه سعودی «العربیه» در روز دوشنبه (5 اکتبر)، در انتقادی شدید‌اللحن به مقامات سیاسی فلسطین، مدعی شد: سخنان رهبران فلسطین دردناک و در سطح پایین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.جسارت رهبران فلسطین به کشورهای [عربی حوزه] خلیج [فارس] مردود و غیرقابل پذیرش است.اسرائیل و سران فلسطینی از قضیه فلسطین سوء‌استفاده کردند. سران فلسطین به راحتی از اصطلاح خیانت استفاده می‌کنند در حالی که این سنت و عادت خود آنها با یکدیگر است.

بندر بن سلطان مدعی شد که  «یاسر عرفات»، رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین به وی گفته که اگر تهدید «حافظ اسد» رئیس‌جمهور سابق سوریه نبود قصد داشت با کمپ دیوید موافقت کند.

310 310

کد خبر 1440335

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان فلسطین حافظ اسد رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 6092968

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود