Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:50:04 GMT

فضا برای فعالیت بانوان در شهرستان نیر فراهم نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۴۸۱۳

فضا برای فعالیت بانوان در شهرستان نیر فراهم نیست

به گزارش ایرنا ، شجاع اقبالی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده اظهارداشت: از سال‌های گذشته با غفلت از نقش بانوان قالب مناسبی برای فعالیت بانوان شکل نگرفته و این خلاء به اشکال مختلف بروز و نمود دارد.

وی بانوان این شهرستان را در توسعه مسائل دینی و فرهنگی پیش رو دانست و افزود: مشارکت و حضور تاثیرگذار زنان در عرصه‌های مختلف اجرایی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مسوولان ادارات منطقه خواست تا در خصوص اجرای برنامه‌های بانوان همکاری کنند.

وی توسعه مشاغل خانگی ، برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای ویژه بانوان در بخش‌های مختلف را ضروری دانست و افزود: زنان در تمام برنامه‌ها و رویکردهای اجتماعی و فرهنگی نقش تاثیرگذار ،مهم و بی‌بدیل در جامعه دارند.

وی گفت: زنان در جامعه اسلامی علاوه بر نقش اجتماعی از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) الگو می‌گیرند و بسیاری از آنها با رعایت موازین و اصول و ارزش‌های دین همزمان با ایفای نقش در خانواده در اجتماع نیز مسوولیت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهند. 

فرماندار نیر یکی از مهم‌ترین وظایف کارگروه زن و خانواده را شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی بانوان دانست و از اعضای کارگروه خواست نهایت اهتمام خود را در حل معضلات حوزه بانوان بکار گیرند.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها استان اردبیل اردبیل بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اردبیل بانوان استان اردبیل اردبیل بانوان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان