Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش از افتتاح ۹۱۳ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۹۰۰ کلاس درس به صورت همزمان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن حاجی میرزایی در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهید عبدالمهدی امیدی جواران شهرستان رابر از توابع استان کرمان با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور افزود: افتتاح این طرح ها در استان ها گامی مهم در راستای توسعه آموزش در مناطق روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح 913 طرح آموزشی در کشور از زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پیشرفت های آموزشی در روستاها به عنوان سنگ بنای عدالت در جامعه محسوب می شود، لذا در دولت تدبیر و امید توزیع مناسب فرصت‌های آموزشی در مناطق محروم و روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: نوآموزان پیش دبستانی از 89 هزار نفر به 223 هزار نفر طی دولت های یازدهم و دوازدهم افزایش یافتند که این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان داشت: دانش آموزان روستایی در دولت تدبیر و امید 23 درصد رشد یافتند و بیش از سه هزار 200 مدرسه شبانه‌روزی در روستا ایجاد و 80 درصد فعالیت سواد آموزی متوجه زنان بوده است.

حاجی میرزایی افزود: سالانه بیش از 250 هزار معلم 200 روز در مناطق روستایی حضور دارند که این افراد نقطه اتصال دولت با مردم هستند و تعداد دانش آموزان فنی و کاردانش در دولت تدبیر و امید 6 برابر شده و یک هزار و 500 هنرستان روستایی داریم.

وی تاکید کرد: یک هزار کلاس خشت و گلی در دولت تدبیر و امید جمع آوری و هفت هزار و 800 پروژه با مساحت 2 میلیون و 600 هزار متر مربع احداث شده و هر روز 11 کلاس روستایی و در تمامی کشور 29 کلاس روزانه به بهره برداری رسیده است.

بر پایه این گزارش: مدرسه 6 کلاسه شهید عبدالمهدی امیدی جواران شهرستان رابر از توابع استان کرمان با حضور ویدئو کنفرانسی ریاست جمهوری و حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آمورش و پرورش محسن حاجی میرزایی آموزش و پرورش کرمان سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان دولت تدبیر و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فرقی نمی‌کند کودک و نوجوان شما دختر باشد یا پسر؛ یکی از جذاب‌ترین مهارت‌ها برای دانش آموزان نوجوان و جوانان بازیگری است.

به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های سدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند.

این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص دو کلاس کاملاً مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ای نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار گردد.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره که از مجموعه رسانه‌ای جنگل در این دوره حاضر هستند؛ قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است برای صداوسیما تولید شود متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

کد خبر 6096976 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده