Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:07:48 GMT

کرونای امروز از کرونای روزهای نخست خطرناک‌تر است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۴۹۸۷

کرونای امروز از کرونای روزهای نخست خطرناک‌تر است

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان در پیامی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «با وجود آنکه ویروس در موج فعلی خطرناک‌تر و کشنده‌تر شده اما متأسفیم که این واقعیت را بگوییم که این روزها در شهرها دیگر خبری از ترس و اضطراب روزهای نخست کرونا نیست، طولانی شدن روند اپیدمی رفتارهای بخشی از جامعه را تغییر داده، دیگر برای ماسک و مواد ضدعفونی تقاضای زیادی نمی‌شود، وضعیت قرمز چندان باور نمی‌شود و جاده‌ها پذیرای تعداد بالای مسافران است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه آمده است: «فوتی‌های روزانه جان‌ها و امیدهایی هستند که اکنون گویا تنها به یک عدد تبدیل شده‌اند، اعدادی که برای برخی‌ها تکراری شد. مردم عزیز باور داشته باشید این اعداد همیشه روایتگر فوت دیگران نخواهد بود و ممکن است روزی رفتن خود ما و عزیزانمان را خبر دهد. فرسایشی شدن روند اپیدمی انگیزه ما برای مبارزه با کرونا را تضعیف نکند. ما امروز برای رسیدن به روزهای روشن فردا راهی جز مقاومت نداریم. باید بدانیم کرونای امروز از کرونای روزهای نخست خطرناک‌تر است و جوان‌ترها را نیز اسیر می کند».

در پایان این پیام گفته شده است: «دوره چندماهه مبارزه با کرونا موارد زیادی را عوض کرد اما چیزی که عوض نشد فداکاری مدافعان سلامت و وارثان ایثار در خط مقدم محافظت از جان و سلامت مردم است. آنها در این مدت سختی‌های فراوانی به جان خریدند، فرسوده شدند اما هیچگاه پا پس نکشیدند تا پیام آور سلامت باشند. به ثمر نشستن تلاش‌های آنها منوط به مشارکت همه‌ی مردم و نهادها در توجه به مراقبت‌های مهم بهداشتی است؛ امروز یاری گر آنها باشیم شاید فردا دیر شود».

کد خبر 5041415

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز ویروس کرونا مشارکت مردمی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه نخست گیلان در تولید خاویار در کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ گیلان با تولید حدود ۱۲ تن خاویار در سال رتبه نخست تولید این ماده خوراکی ارزشمند و مقوی را در کشور و با تولید ۲ هزار و ۲۲۰ تن گوشت ماهی خاویاری در هر سال، رتبه دوم را در این خصوص به خود اختصاص داده است. 
مردم گیلان در تولید این مواده غذایی از دریای خزر مشارکت جدی دارند.
خبرنگار صدا وسیما در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته، گوشه‌ای از تلاش‌های یک پرورش دهنده ماهیان خاویاری در یکی از روستا‌های تالش را به تصویر کشیده است.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • جایگاه نخست گیلان در تولید خاویار در کشور
  • هشدار هواشناسی:  امروز جاده چالوس خطرناک است
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان ۲۵ استان/ امروز جاده چالوس خطرناک است
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • حج امسال حج برائت است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت