Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینعلی رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع)، اظهار کرد: در همین راستا اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان اقدام به اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد استان کرده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۷ مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در این ایام به مساجد استان اعزام شده‌اند، گفت: از این تعداد ۲۸۵ مبلغ و ۸۲ مبلغه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: این مبلغان به تبیین معارف ارزشمند اهل بیت (ع)، فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) و دهه آخر صفر تبیین ویژگی فردی و اجتماعی پیامبر گرامی اسلام، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اقامه نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی و پاسخ به شبهات خواهند پرداخت.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، گفت: این موارد به متولیان مساجد و برگزار کنندگان مراسم ایام پایانی صفر ابلاغ شده است.

کد خبر 5041523

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی گیلان ماه صفر اعزام مبلغ ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور