Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه کشتی استان اردبیل میزبان دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونان وی و معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) با رئیس هیات کشتی استان بود.

به گزارش برنا،خانه کشتی استان اردبیل میزبان دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل ورزش وجوانان و معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) با رئیس هیات کشتی استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی استان در این دیدار با اشاره به گذشت ۵۰ روز از فعالیت در مسئولیت خدمتگذاری هیات کشتی استان گفت: در طول کمتر از دو ماه اخیر، با بازدید از تمامی شهرستانهای استان، گزارش مبسوطی از امکانات و مشکلات ورزش کشتی تهیه شده تا با همراهی تمامی ورزشکاران، پیشکسوتان و مربیان این رشته و حمایت های مسئولان این مشکلات بتدریج رفع شود.

عبدالرضا اقبال تعداد ورزشکاران فعال رشته کشتی در استان را بیش از ۳ هزار ورزشکار عنوان کرد و گفت: نزدیک به ۲ هزار نفر از این تعداد در شهرستان اردبیل فعالیت می کنند و بر اساس آمار سال ۹۸، ۵۷ داور و ۱۰۰ مربی در کشتی استان مشغول تربیت ورزشکاران هستند. او تفاهم نامه های منعقده فی مابین هیات کشتی استان با معاونت تربیت بدنی سپاه و آموزش و پرورش را در جهت استعدادیابی و توسعه کشتی مهم ارزیابی کرد و افزود: جای بسی خشنودی است که در دوره ای به عنوان خدمتگذار کشتی استان انتخاب شده ام که مسئولان و متولیان ورزش استان در اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سپاه استان، ورزشکار و علاقمند به توسعه و ارتقای ورزش استان هستند.

اقبال با اشاره به درخواست های متعدد روسای هیات شهرستانها مبنی برگزاری دوره های مربیگری و داوری اظهار کرد: بسیاری از شهرستانهای استان از نبود داور و مربی کشتی گلایه مندند و ما امیدواریم با مساعدت ورزش و جوانان استان، دوره های تخصصی داوری و مربیگری در استان برگزار شود.

در ادامه این نشست، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هدف از حضور در محل هیئت های ورزشی را آشنایی کامل با شرایط و وضع موجود آنها دانست و گفت: جای تاسف است در استانی نظیر اردبیل، امکانات حداقلی در زیرساختهای کشتی صورت نگرفته و همین موضوع یک آسیب جدی برای کشتی محسوب می شود. او قبول مسئولیت هیات کشتی استان در شرایط فعلی را مسئولیتی سنگین عنوان کرد و افزود: جایگاه کشتی اردبیل نسبت به سالهای اخیر تنزل یافته و آمار کشتی گیران در شهرهای پرجمعیت استان، آمار مایوس کننده ای است. او فضای آموزشی در کشتی استان طی سالهای اخیر را غیر قابل دفاع دانست و اظهار کرد: فضایی که باید برای آموزش و پرورش کشتی گیران، مربیان و داوران کشتی ایجاد می شد، فعال و پویا نبوده ایم و برای جذب علاقمندان، انگیزه ایجاد نکرده ایم. انوشیروانی با ابراز تاسف از تعطیلی لیگ کشتی از سال ۸۱ تاکنون بیان کرد: امیدواریم هیات جدید با پشتکار و تلاش مضاعف، زمینه برگزاری لیگ کشتی در استان حتی با حداقل شرکت کنندگان برگزار نماید تا با تعدد مسابقات، علاقمندی و انگیزه ایجاد شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به توانمندی نفرات حاضر در هیئت کشتی استان افزود: با یک برنامه ریزی اساسی، پتانسیل واقعی کشتی استان را در سطح ملی و بین المللی نشان دهید و با حفظ حرمت پیشکسوتان و همکاری آنها ورزش کشتی استان را از روزمرگی خارج نمائید. معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز در این نشست با اشاره به سرانه پائین ورزشی در استان گفت: مجموعه تربیت بدنی سپاه استان همواره دغدغه کمبود فضای ورزشی را دارد و در همین راستا امکانات متعددی در مرکز استان و سایر شهرستانها و حتی مناطق روستایی و عشایری استان برای افزایش سرانه فضای ورزشی شهروندان توسط بسیج و سپاه استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است. شاهین زارع با عنوان اینکه تربیت بدنی سپاه استان از ابتدای سالجاری با ۷ هیات ورزشی استان تفاهم نامه همکاری منعقد کرده افزود: در زمینه استعدادیابی ورزشکاران، استفاده از سالن های ورزشی سپاه و حتی ایاب و ذهاب ورزشکاران و تیم هایی که عازم مسابقات هستند آماده همکاری هستیم. او تبعیت پذیری برخی هیات های ورزشی از اداره کل ورزش و جوانان استان را ضعیف عنوان کرد و گفت: این رویه نادرست در نتیجه گیری نهایی به عنوان یک آسیب جدی مطرح است و امیدواریم با برنامه ریزی های مدون در آینده، شاهد همدلی و هماهنگی تمام ارکان ورزشی استان در پیشبرد و توسعه ورزش باشیم. در پایان این نشست احکام اعضای هیات رئیسه کشتی استان اردبیل تقدیم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی استان اردبیل معاونت تربیت بدنی سپاه کل ورزش و جوانان استان هیات کشتی استان استان اردبیل سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود