Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:23:01 GMT

اولین بازیگر سریال خانه اژدها انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۵۲۲۱

اولین بازیگر سریال خانه اژدها انتخاب شد

«پدی کانسیداین» برای بازی در نقش King Viserys I به عنوان اولین بازیگر سریال «خانه اژدها» قرارداد امضا کرده است. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت ساخته خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «خانه اژدها» اولین بازیگر خود را شناخت. 

به گزارش ورایتی «پدی کانسیداین» برای بازی در نقش King Viserys  به عنوان اولین بازیگر سریال «خانه اژدها» قرارداد امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال پیش درآمدی بر سریال «بازی تاج‌ و تخت» است.

King Viserys I توسط لردهای وستروس برای جانشینی پادشاه پیر داستان، Jaehaerys انتخاب شده است.

«پدی کانسیداین» برای مخاطبین HBO غریبه نیست او به تازگی در سریال حاشیه‌نشین این شبکه بازی کرده است. همین‌طور سریال‌های پیکی بلایندرز و خبرچین از دیگر سریال‌هایی است که او در آنها بازی کرده است.

در کارنامه سینمایی او نیز می‌توان به فیلم‌‌هایی مانند پلیس خفن، مرگ استالین، مرد سیندرلایی و اولتیماتوم بورن اشاره کرد. همین‌طور او فیلم تیراناسور را نوشته و کارگردانی کرده است. فیلم Journeyman نیز توسط او نوشته و کارگردانی شده است و در آن نیز بازی کرده است. 

این سریال اتفاقات صدها سال قبل از سریال «بازی تاج و تخت» را روایت می‌کند. به نظر می‌رسد که این سریال در سال 2022 روی آنتن برود.

HBO سفارش 10 قسمتی این سریال را داده است و انتخاب بازیگران آن از تابستان آغاز شده است.

«جرج. آر.آر مارتین» این سریال را با «رایان کاندال» بر اساس کتاب «آتش و خون» می‌سازد. «میگل ساپوچنیک» و «رایان کاندال» به عنوان مجری طرح در این سریال  همکاری می‌کنند و همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار «مارتین» و «وینس جراردیس» فعالیت خواهند کرد. «سارا لی هس» همچنین به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهد کرد. «ساپوچنیک» همچنین قسمت‌های دیگر را کارگردانی خواهد کرد. او قبل از این 6 قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» را کارگردانی کرده است.

اکران فیلم «تلِّ ماسه» به سال بعد موکول شدباکس آفیس | هالیوود با اکران فیلم‌های قدیمی به حیات خود ادامه می‌دهداکران قسمت جدید فیلم سریع و خشن با نام «اف 9» به تعویق افتاداکران فیلم جدید «جیمزباند» باز هم به تعویق افتاد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال هالیوود سینمای جهان سینما سریال هالیوود سینمای جهان سینما اولین بازیگر خانه اژدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟