Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:50:05 GMT

همکاری انجمن جوجیتسو و ستادکل نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۵۲۶۳

همکاری انجمن جوجیتسو و ستادکل نیروهای مسلح

به گزارش ایرنا؛ این جلسه در شرایطی با حضور امیر سید کمال پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ باقری دبیر سیزم، سرهنگ محمد معظمی مدیر مسابقات و هایت‌های ورزشی تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، محمدحسن رستمیان رئیس، سیدامیر خوشبین نایب رئیس و محمدحسن مجلسی عضو هیات رئیسه انجمن جوجیتسو برگزار شد که در خصوص مقدمات و راهکارهای چگونگی همکاری انجمن و تربیت بدنی نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر شد و تفاهم نامه اولیه منعقد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو تفاهم طرفین، مقرر شد مقدمات آموزش و تدریس تخصصی رشته جوجیتسو jjif در دانشکده افسری، دانشکده های نظامی و انتظامی و همچنین آموزش فنون این رشته رزمی بین نیروهای نظامی توسط اساتید و مربیان مطرح این رشته انجام شود تا پس از این به عنوان یک رشته تخصصی و کاربردی در نیروهای مسلح آموزش داده شود.

برگزاری مسابقات سراسری جوجیتسو ویژه کارکنان و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح به صورت سالانه از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

 باتوجه به تکنیک‌های خاص و کاربردی هنر رزمی جوجیتسو، مدتی است این رشته در کشورهای زیادی مورد توجه پلیس و  ارتش‌های جهان قرار گرفته است.

برچسب‌ها جوجیتسو ستاد کل نیروهای مسلح مسابقات جهانی جوجیتسو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جوجیتسو ستاد کل نیروهای مسلح مسابقات جهانی جوجیتسو جوجیتسو ستاد کل نیروهای مسلح مسابقات جهانی جوجیتسو اخبار کنکور نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه