Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاهی از پوسترهای عاشورایی و نقاشیخط به مناسبت ایام صفر و اربعین حسینی(ع)، با موضوع اربعین در نگارخانه فرهنگسرای سرو با عنوان "شور حسین " به نمایش گذاشته شده است.

 

به گزارش  خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، در آستانه  اربعین حسینی(ع) نمایشگاهی از پوسترهای عاشورایی و نقاشیخط  با موضوع اربعین که تصاویری از آثار برگزیده هنرمندان قدیم و معاصر می باشد در نگارخانه فرهنگسرای سرو به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از جمله این آثار تصویر تابلویی از ملک محمد قزوینی از خوشنویسان و کاتبان قرن سیزدهم هجری و عصر فتحعلیشاه قاجار است. همچنین تصاویر آثاری از هنرمندان معاصر از جمله تیلا اصغر زاده دارنده مقام اول مشترك كشوری در جشنواره سراسری تصويرسازی آيات در سال 1395 ، احمد وجدان نژاد دارنده جایزه مسابقه بین‌المللی گرافیک دیزان تایوان ۲۰۱۷ جوانان و آثار نقاشیخط و پوستر جمعی از هنرمندان دیگر در این نمایشگاه نمایش داده شده است.

این نمایشگاه از روز یکشنبه سیزدهم مهرماه آغاز شده و تا بیستم مهرماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 17 عصر به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی دوم آماده برای بازدید شهروندان می باشد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: پوسترهای عاشورایی فرهنگسرای سرو فرهنگسرای سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است