Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طی 48 ساعت گذشته مأموران انتظامی هرمزگان ضمن انجام وظایف محوله، موفق به کشف محموله‌های متنوعی از قاچاق نیز شدند.

 توقیف بیل مکانیکی 40میلیاردی در میناب  

 با هوشیاری مأموران ایستگاه بازرسی شهرستان میناب محموله 40میلیاردی بیل مکانیکی قاچاق کشف شد.  
  
 سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران ایستگاه بازرسی چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کمرشکن که قصد انتقال یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری را داشت مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه بیل مکانیکی توقیف شد. 

این مقام انتظامی ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 40 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف 88 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان 

فرمانده انتظامی استان از کشف 88 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 6میلیارد و750 میلیون ریال در شهرستان میناب نیز خبر داد.  
  
سردار جعفری گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سازمان یافته سوخت، مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودروهای عبوری محور مواصلاتی "بندر عباس - میناب "به 3 دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند. 

وی افزود: در بازرسی از خودروها جمعا 88 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 3 متهم در این زمینه دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 6 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

کشف 25تن پودر پنیر قاچاق در جاسک  

 فرمانده انتظامی شهرستان جاسک از کشف 25تن پودر پنیر قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال از یکدستگاه کامیون کشنده در محور" جاسک-چابهار" خبر داد .  

سرهنگ عباس قاسمی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز ،ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی جاسک در پی رصد اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری محور" جاسک-چابهار" یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.
 
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو 25تن پودر پنیر قاچاق کشف شد، ارزش محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان 4 میلیارد ریال عنوان کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک با تاکید بر اینکه پلیس همواره با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند، تصریح کرد : در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستبند پلیس هرمزگان بر دست قاچاقچی احشام  

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل 36 رأس احشام قاچاق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان بندر خمیر خبر داد.  

سرهنگ "علیرضا گزمه" در تشریح این خبر گفت: در راستای جلوگیری از ورود احشام غیر مجاز،مأموران ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر حین کنترل خودرو های عبوری به یکدستگاه نیسان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند. 

وی افزود:در بررسی بعمل آمده از خودرو 36 رأس احشام قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف وضبط شد.
 
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان ارزش احشام قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان و تصریحح کرد:یک متهم در این رابطه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف زمین خواری 10 میلیاردی در قشم
 
فرمانده انتظامی قشم از رفع تصرف 3 هزارو700 متر از اراضی دولتی به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان قشم که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود خبر داد.  

سرهنگ حسن الهی در تشریح این خبر، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی شکایت اداره منابع طبیعی در خصوص تصرف اراضی ملی به متراژ 3 هزارو700 متر واقع روستای زینبی وتوریان پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، مشخص شد احدی از ساکنین آن محل از مدت‌ها قبل اقدام به تصرف اراضی ملی کرده است. 

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهم احضار و تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: اراضی مذکور رفع تصرف و در اختیار اداره منابع طبیعی قرار گرفت.  سرهنگ الهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را 10میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: حفظ بیت‌المال، آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته خبری پلیس هرمزگان کشف بیل مکانیکی قاچاق بندرعباس فرمانده انتظامی هرمزگان سردار جعفری فرمانده انتظامی استان ایستگاه بازرسی قضائی معرفی شد شهرستان میناب میلیارد ریال قاچاق کشف شد مراجع قضائی میلیون ریال کنترل خودرو بیل مکانیکی هزار لیتر یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.
وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.
فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

کد خبر 846732 برچسب‌ها خبر ویژه فراجا بندرعباس- استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس