Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بخشی صبح سه شنبه در مراسم رونمایی از هدایای خیرین و نیکوکاران هلال احمر خراسان رضوی به روستاهای محروم سربیشه با اشاره به طرح نذر آب ۳ در استان بیان کرد: این طرح تاکنون در دو نقطه از خراسان جنوبی شامل نهبندان و خوسف اجرایی شده است.

وی ادامه داد: سومین کاروان نذر آب ۳، دوشنبه ۱۴ مهرماه جاری در روستای نازدشت از توابع سربیشه مستقر شده و به مدت سه روز در ۱۳ روستای محروم خدمات مختلفی ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی بیان کرد: این کاروان متشکل از ۳۰ نفر در بخش های درمان، تیم سحر، تدارکات و پشتیبانی به ارائه خدمات مختلف درمانی، آموزشی و فرهنگی می پردازد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی توزیع دو هزار عدد ماسک سه لایه و ۲۰۰ لیتر ماده ضدعفونی را از دیگر خدمات کاروان دانست و افزود: به منظور ارتقای سطح سلامت مناطق محروم، ۱۰ سرویس بهداشتی با همکاری خیرین در روستاهای منطقه احداث خواهد شد.

بخشی ارزش کمک های مردمی این تیم را بیش از ۱۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین به همت این کاروان اقلامی در راستای احداث پروژه های بهداشتی در روستاها هزینه می شود.

وی با اشاره به اهداف اعزام تیم های نذر آب به مناطق مختلف بیان کرد: تمامی فعالیت های کاروان همچون گذشته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

حجت الاسلام احمد نجمی پور، امام جمعه سربیشه هم در این مراسم با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر بیان کرد: نیروهای هلال احمر افسران مقدم خط جبهه بوده و کاری جهادی را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه کار نیروهای هلال احمر کمتر از نیروهای جهادی در دفاع مقدس نیست، اظهار کرد: نذر آب از جمله طرح های خوب هلال احمر بوده که اقداماتش غبار را از تن مناطق کم برخوردر می زداید.

حجت الاسلام نجمی پور ادامه داد: اقدامات هلال احمر مجموعه ای از کارهای فرهنگی بوده که نیازمند همکاری دیگر دستگاه های اجرایی است.

وی خواستار ارائه آموزش های مقابله با کرونا به روستاهای سربیشه شد و افزود: مهم ترین نیاز مردم این منطقه درمان و دارو بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

میرزاجانی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سربیشه هم در این جلسه بیان کرد: اگرچه دولت در قالب طرح تحول سلامت خدمات خوبی ارائه کرده اما با توجه به شیوع کرونا به تنهایی قادر به پوشش تمام محرومیت ها نیست.

وی از وجود ۲۴۷ روستا در شهرستان سربیشه خبر داد و افزود: ۷۵ روستا با تانکر های سیار آبرسانی می شوند.

کد خبر 5041608

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی نذر آب احمد بخشی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی هلال احمر نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: هر روز ۲۵۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر، مردمی و گروه‌های جهادی عملیات جستجو را در زمین و هوا انجام می‌دهند.

قاسم غریب آبادی به گمانه زنی‌های غیرتخصصی در فضای مجازی اشاره کرد و از مردم خواست اخبار این رویداد را فقط از کانال‌های رسمی مثل رسانه ملی و پایگاه خبری هلال احمر دنبال کنند.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت مفقود شد و به رغم جستجو‌های گسترده و مستمر، تا کنون اثری از او نیست.

دیگر خبرها

  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود