Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: براساس پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده در خصوص وضعیت پتروشیمی بروجن، تا ۲ هفته دیگر در نشستی مسوولان کشوری در خصوص این طرح تصمیم‌گیری و اعمال نظر می‌شود.
وی با اشاره به وجود ۹۵ درصد تالاب‌های چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن افزود: از این ظرفیت تاکنون هیچ استفاده‌ای به ویژه در توسعه گردشگری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری به وجود مشکل در تامین آب آشامیدنی برخی نقاط شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری به‌خصوص در شهرستان بروجن اشاره و تصریح کرد: در این استان با وجود منابع آبی، نباید مشکل تامین آب آشامیدنی وجود داشته باشد.
وی یادآور شد: رفع عقب‌ماندگی‌های متراکم در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن به همت و کار مضاعف نیاز دارد.
نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی، اختصاص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح انتقال آب بن به بروجن و ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد نشان‌دهنده توجه دولت به این استان است.
وی گفت: ارتقای کمی و کیفی و افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری بروجن به‌ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان به‌شمار می‌رود.
جعفری تاکید کرد: وضعیت آموزش عالی در شهرستان بروجن خوب نیست و برای ارتقای آن نیاز به تلاش و پیگیری جدی است.
وی افزود: این روزها و در شرایط شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران نباید روحیه ناامیدی بین مردم را ترویج کرد.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین شرایط سخت کنونی و هنگام شیوع ویروس کرونا در دنیا، مردم ایران با وجود مشکلات فراوان اما روی پای خود ایستاده‌اند.
وی یادآور شد: تورم و افزایش قیمت‌ها مردم را با مشکل مواجه و ایران را وارد میدان جنگ اقتصادی با استکبار جهانی کرده است.
فرماندار بروجن نیز گفت:تقویت زیرساختهای نقش مهمی در توسعه شهرستان دارد. 

مسعود ملکی تصریح کرد: ایستادگی‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی باعث حفظ آبروی ملت‌ها و مردم آزاده جهان شده است.
امام جمعه گندمان نیز گفت: متاسفانه در روزگار کنونی جوانان زیادی با مشکلات اقتصادی و اشتغال مواجه هستند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی احمدی تاکید کرد: مسوولان به‌منظور رفع مشکلات جوانان نسبت به ایجاد اشتغال پایدار اقدام کنند.
معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهرستان بروجن به‌واسطه برخورداری از چهار تالاب جزو شهرستان‌های زیست‌محیطی کشور است.
محسن حبیبی تصریح کرد: تصویب طرح جامع مدیریت جامع تالاب گندمان شهرستان بروجن در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در توسعه بخش‌های مختلف این شهرستان به‌خصوص حوزه گردشگری، اقتصادی، زیست‌محیطی و آب نقش‌آفرینی می‌کند.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه ۲۹ شهریورماه سال‌جاری کلیات طرح مدیریت جامع تالاب گندمان شهرستان بروجن را تصویب کردند.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی بروجن چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان