Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز سه شنبه در آئین راه اندازی مرکز نیکوکاری شهید ولی الله محمدبیگی افزود: مشکلات موجود در حوزه های اقتصادی موجب شده تا شاهد افت سرمایه اجتماعی در کشور باشیم که باید از تداوم این رویه جلوگیری کنیم.

وی همچنین گفت: باید سازوکارهای لازم برای افزایش امید در جامعه فراهم شود که بهترین اقدام در این زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم، تلاش مجاهدانه برای رفع مشکلات و گرفتن دست طبقات مستضعف جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمت به مردم به خصوص نیازمندان مسیری بود که شهیدان پیمودند و همه مسوولان وظیفه دارند تا این راه را با جدیت ادامه دهند.

وی اظهار داشت: با همکاری و تعامل دستگاه ها و مردم می توانیم خدمات موثری در زمینه محرومیت زدایی ارایه دهیم.

 مدیرکل کمیته امداد قزوین نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) رسالت خدمت به نیازمندان را برعهده دارد که این وظیفه خطیر با راه اندازی مراکز نیکوکاری با سهولت بیشتری انجام می گیرد.

مهر علی حق گویان افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری یکی از رویکردهای کمیته امداد برای ترویج احسان، انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد قزوین افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با مردم، در میان مردم و برای مردم است و به همین دلیل راه اندازی مراکز نیکوکاری برای استفاده از ظرفیت مردم بسیار ضروری به نظر می رسد.

وی همچنین گفت: استان قزوین در حوزه نیکوکاری از استان های برخوردار است ولی برای کمیته امداد امام خمینی (ره) سخت است که در این استان برخوردار، افراد محروم و نیازمند داشته باشیم بنابراین باید همه تلاش خود را برای محرومیت زدایی به کار بگیریم.
 

برچسب‌ها نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی