Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۶ کشور جهان از جمله ایران در بیانیه‌ای مشترک با اعلام اینکه تحریم ها امر مبارزه با کرونا را سخت کرده، از ایالات متحده و کشورهای غربی خواستند تا به اعمال تحریم‌های یکجانبه پایان دهند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از بی بی سی، ۲۶ کشور از جمله ایران، روسیه و چین در بیانیه‌ای مشترک با اعلام اینکه تحریم‌ها امر مبارزه با کرونا را سخت کرده، از ایالات متحده و کشورهای غربی خواستند تا به اعمال تحریم‌های یکجانبه پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه را «ژانگ جون» نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد و جلسه ویژه حقوق بشر در مجمع عمومی سازمان ملل قرائت کرد.

در این بیانیه آمریکا به نقض حقوق بشر و همچنین تبعیض نژادی نظام مند متهم شده است. این بیانیه می‌گوید آمریکا با اعمال تحریم از توسعه برخی کشورها ممانعت به عمل می‌آورد.

امضاءکنندگان بیانیه نوشته‌اند که پاسخ به همه‌گیری ویروس کرونا و بهبود وضعیت کشورها نیازمند همبستگی جهانی و همکاری بین‌المللی است. با این وجود ما همچنان شاهد اعمال اقدامات قهری یکجانبه بر خلاف اهداف و اصول منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، کثرت گرایی و معیارهای اساسی روابط بین‌الملل هستیم.

این کشورها خواستار لغو کامل و فوری اقدامات یکجانبه قهری شدند تا از این طریق نسبت به پاسخ مؤثر و کارآمد همه اعضای جامعه جهانی برای مقابله با ویروس کرونا اطمینان حاصل شود.

این بیانیه علاوه بر ایران، چین و روسیه، به امضای کره شمالی، نیکاراگوئه، ونزوئلا، سوریه، بلاروس، کوبا و پاکستان نیز رسیده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود