Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@03:50:54 GMT

فیلمبرداری پروژه «قاموس» در ژانر وحشت تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۶۰۴۰

فیلمبرداری پروژه «قاموس» در ژانر وحشت تمام شد

علی براتی همزمان با اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «قاموس»، سراغ ساخت سومین فیلم بلند خود با سرمایه‌گذاری یک کمپانی خارجی رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «قاموس» به نویسندگی و کارگردانی علی براتی و تهیه کنندگی محمد فضیله پس از ۵۰ جلسه به پایان رسید.

مراحل فنی این فیلم سینمایی که در ژانر وحشت و آخرالزمانی ساخته شده است، به زودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی براتی کارگردان «قاموس» این روزها در تدارک ساخت سومین فیلم سینمایی با سرمایه‌گذاری یکی از کمپانی‌های خارجی است. این فیلم که نام آن به زودی انتخاب می‌شود و فضای متفاوتی نسبت به ۲ فیلم قبلی این کارگردان دارد و قرار است در کشورهای دیگری از جمله لبنان و فرانسه فیلمبرداری شود.

در خلاصه داستان «قاموس» آمده است: در آسمان چهارم طرف چپ بیت المعمور منبری است چوبی و شکسته. وارونه کردند به خیالشان. همه چیز تمام شده. یادشان نیست دانه‌های تسبیح مرا فرشتگان بوسه می‌زدند و برای دستان من از هم سبقت می گرفتند. عروسم را انتخاب می کنم از میان دخترکانی که هوایشان و حالشان مناسبت می کند با لبخندهای مستانه من!

درسا بختیار، ریحانه رضی، یدالله شادمانی، فرشته آلوسی و نسا یوسفی، آرش برومند، فهیمه گردان، سیدابراهیم رکنی، عبدالحمید زارع، سمیرا عباسی، سپیده مظاهری و امیرعلی موسویان بازیگر خردسال تیم بازیگران فیلم «قاموس» را تشکیل می‌دهند.

عوامل «قاموس» عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی براتی، تهیه کننده: محمد فضیله، مجری طرح: نفیسه خیراندیش، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: مسعود ترغبی، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: سیدبهمن حسینی، صحنه ‌و لباس: اسماعیل خسروانی، ایمان اقلیدی، سیدمجتبی سجادی، سما ستوده و سیمین متانت، مسئول هنروران: مهدی صفری، منشی صحنه: مونا خوش روش، مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه، عکاس: محمدکاظم نخعی راد و فیلمبردار پشت صحنه: علی فروتن.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای وحشت فیلمسازی علی براتی فیلم سینمایی علی براتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مایک لی، کارگردان کهنه کار فیلم‌های «ورا دریک»، «سالی دیگر»، «رازها و دروغ‌ها» و «الکی خوش» در جشنواره فیلم مدیترانه مالت با جایزه زنبور طلایی برای یک عمر دستاورد حرفه‌ای تجلیل می‌شود.

این کارگردان ۹۱ ساله که ۷ نامزدی اسکار در کارنامه دارد و نخل طلای جشنواره فیلم کن ۱۹۹۳ را برای فیلم «برهنه» دریافت کرده است، همچنین در یک مسترکلاس جشنواره شرکت می‌کند و با آدریان ووتن، مدیر اجرایی فیلم لندن و کمیسیون فیلم بریتانیا گفت‌وگو خواهد کرد.

جشنواره فیلم مدیترانه اعضای هیات داوران خود را که بخش رقابتی جشنواره متشکل از ۱۲ فیلم از منطقه را قضاوت خواهند کرد، معرفی کرده است.

در مراسم اختتامیه جشنواره که ۳۰ ژوئن برگزار می‌شود، جوایز زنبور طلایی جشنواره به بهترین فیلم بلند، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، طراحی تولید، اجرای فنی خلاقانه و جایزه ویژه هیات داوران اهدا خواهد شد.

گروه داوری شامل جان اس بیرد کارگردان اسکاتلندی، مارجری سیمکین مدیر بازیگران «آواتار»، پدرو لوکه فیلمبردار «جامعه برف»، ماریو فیلیپ آتزوپاردی کارگردان مالتی-کانادایی، نیتن کراولی انگلیسی طراح تولید «شوالیه تاریکی» و ریچی مهتا کارگردان کانادایی هستند.

امسال دومین دوره این جشنواره از ۲۲ تا ۳۰ ژوئن (۲ تا ۱۰ تیر) در شهر والِتا پایتخت مالت برگزار می‌شود.

کد خبر 6092677

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما