Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار شهرستان ورامین با تأکید بر تحقق شعار جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب، گفت: با تمام توان از تولید حمایت می‌کنیم ولی اجازه نمی‌دهیم افراد با سوء استفاده، به بیت‌المال آسیب وارد کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا از ورامین، جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی ورامین با حضور دکترزالی دبیر ستاد رفع موانع تولید کشور، مقدس بازرس ویژه ورئیس کارگروه قضایی دادگستری استان تهران ، سروش دبیر حفظ حقوق بیت المال، امام جمعه موقت، فرماندار، رئیس دادگستری‌، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس اداره اطلاعات، رئیس اداره صمت و اعضای کارگروه رفع موانع تولید در محل دفتر دادستان ورامین برگزار شد که مشکلات و موانع تولید واحدهای تولیدی بررسی و به تخلفات احتمالی مربوط به شهرک صنعتی خیر آباد، کارخانه شیر وارنا، کارخانه قند ورامین و توقف حکم خلع ید پارک آزادگان رسیدگی و تصمیمات عملی و اجرایی به منظور رفع مشکلات موجود اتخاذ و مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه گفت: جلسات تخصصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به صورت مستمر برگزار شده و موانعی که در داخل شهرستان قابل رفع می‌باشند، از پیش پای تولید کنندگان برداشته شده و آن دسته از مسائلی که نیاز به تصمیم گیری استانی دارد، در ستاد تسهیل استان تهران مطرح گردیده است.
وی گفت: حدود 70 درصد از مشکلات تولیدکنندگان در ستاد رفع موانع تولید ورامین برطرف شده است.
فرماندار شهرستان ورامین در خصوص مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد، گفت: در حال حاضر 330 واحد فعال در منطقه اقتصادی خیرآباد ورامین مشغول به فعالیت می‌باشند که تک تک این واحدها مورد بازرسی و فعالیت آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.
کاغذلو تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی خیرآباد فاقد فعالیت و یا به صورت سوله است که نقشه کلی آن تهیه و به تصویب رسیده و جهت تعیین تکلیف در اختیار مسوولان قضایی قرار گرفته است تا از سوء استفاده برخی از افراد سودجو جلوگیری شود.
وی در پایان تأکید کرد: در حمایت از تولیدکنندگان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم ولی اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو، بیت المال را تضییع کرده و مال اندوزی کنند.
برخورد قاطع و قانونی با سوداگری، زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی
علیرضا شمس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین نیزدر این جلسه اظهار کرد: در شهرک صنعتی خیر آباد عده ای در حال تولید و اشتغال زایی هستند که مورد حمایت کامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی قرار دارند ولی عده ای سودجو با سوء استفاده از شرایط موجود در این منطقه اقتصادی، به سوداگری، زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی مبادرت کردند که قطعا دادستانی با آنها برخورد قاطع و قانونی می کند.
وی تأکید کرد: تبعات ناشی از هر گونه خرید و فروش غیر قانونی و خسارات وارده، بر عهده خود اشخاص است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین تصریح کرد: کارخانه وارنا، یکی از کارخانجات مهم شهرستان ورامین در حوزه تولید لبنیات است که در زمان فعالیت، بیش از 700 کارگر در آن مشغول به کار بودند که به دلایلی که به طور کامل توسط دستگاه‌های قضایی و اجرایی مورد بررسی قرار گرفته، هم اکنون تعطیل شده است.
شمس تصریح کرد: در این جلسه به منظور رفع موانع تولید، راه اندازی مجدد و اشتغال و بکارگیری دوباره کارگران کارخانه شیر وارنا، تصمیمات اجرایی و بسیار خوبی اتخاذ شد که نتیجه آن به زودی اطلاع رسانی می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: مشکلات کارخانه قند ورامین و امکان توقف خلع ید از پارک آزادگان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات اولیه و ارجاع تخصصی اتخاذ شد.
انتهای پیام/0421071664


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمام توان تولید حمایت می کنیم رفع موانع تولید شهرستان ورامین شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶هزار و ۵۵۴صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری، صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با ریاست علیرضا فخاری، استاندار تهران و با حضور فرمانداران و سایر اعضای ستاد در استانداری تهران برگزار شد، از توزیع ۱۶ هزار و ۵۵۴ صندوق رأی در بین فرمانداری‌های دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۴۴ صندوق مربوط به شهرستان تهران و بقیه مربوط به سه شهرستان دیگر است.

با بیان اینکه اولویت‌های برگزاری مرحله اول انتخابات در نوبت دوم نیز باید رعایت شوند، گفت: در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین ۳ هزار و ۹۵۶ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت که سه هزار و ۵۸۳ شعبه ثابت و ۳۷۳ شعبه سیار که عمدتاً شعب سیار در حوزه انتخابیه تهران خواهد بود.

وی از اختصاص سه هزار و ۶۴۹ شعبه اخذ رأی در ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و افزود: ۳۰۷ شعبه هم به حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک اختصاص یافته است.

جوهری با تقدیر از اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در حوزه فضای مجازی و صدا و سیما گفت: پخش مناظرات و فیلم‌های تبلیغاتی طبق برنامه ریزی ها پخش شده و امیدوار هستیم برای روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه نیز همانطور که در حال حاضر بیشترین وقت در شبکه‌های سیما به انتخابات اختصاص یافته، انعکاس و پوشش کامل خبری از ستاد انتخابات و شعب اخذ رأی را شاهد باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تلاش فرمانداران و همه مسؤولان برای مشارکت حداکثری مردم را ضروری دانست و عنوان کرد: ترغیب در مشارکت در دستور کار همه عوامل باشد.

وی با اشاره به اینکه رأی دهندگان می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رأی، نسبت به رأی‌گیری اقدام کنند گفت: توصیه این است که با توجه به مکانیزم صندوق‌ها مردم عزیز از کارت ملی به عنوان سند هویتی و دادن رأی استفاده کنند.

جوهری با اشاره به تغییر در شکل صندوق‌های اخذ رأی و چالش در حمل و نقل آنها گفت: در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شود.

معاون استاندار تهران بر ضرورت حضور عوامل اجرایی رأس ساعت شش صبح در شعب اخذ رأی تاکید کرد و گفت: با توجه به زمان بر بودن فرآیند استفاده از دستگاه‌های اخذ رأی و همچنین در نظر گرفتن چالش‌های احتمالی ضروری است که عوامل در شعب مستقر باشند تا با گزارش تأخیر در بازگشایی صندوق‌ها مواجه نشویم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: فرآیند انتخابات از ۸ صبح آغاز و تا ۱۰ ساعت ادامه دارد و اگر نیاز به تمدید بود از طریق وزارت کشور اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: شماره ۴۵۵۰۰ در حوزه بازرسی فعال است و همه مردم و اصحاب رسانه می‌توانند در صورت بروز مشکل و تخلف موارد را اطلاع دهند تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

کد خبر 6099962

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • ۱۶هزار و ۵۵۴صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین توزیع شد
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا