Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ژانگ جون نماینده چین در سازمان ملل روز دوشنبه در بیانیه‌ای مشترک از طرف ۲۶ کشور عضو سازمان ملل به مجمع عمومی سازمان ملل از آمریکا و کشور‌های غربی به خاطر نقض حقوق بشر انتقاد کرده و ضمن درخواست برای لغو کامل و فوری تحریم‌های یک جانبه، از وجود تبعیض نژادی نهادینه شده ابراز نگرانی کرد.
نماینده چین این بیانیه را از طرف کشو‌های آنگولا، آنتیگوا و باربودا، بلاروس، بروندی، کامبوج، کامرون، چین، کوبا، کره شمالی، گینه استوایی، اریتریا، ایران، لائوس، میانمار، نامیبیا، نیکاراگوئه، پاکستان، فلسطین، روسیه، سنت وینست و گرنادیس، سودان جنوبی، سودان، سورینام، سوریه، ونزوئلا و زیمباوه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جون در این بیانیه با توجه به شیوع بیماری همه گیر کرونا اظهار کرد: کووید-۱۹ به اثر گذاشتن بر تمامی کشور‌ها و به ویژه کشور‌های در حال توسعه ادامه می‌دهد. واکنش به کووید-۱۹ و بازپروری از آن مستلزم انسجام و همکاری جهانی است. اگرچه هنوز شاهد انجام دادن اقداماتی قهری و یک جانبه هستیم که با هدف و اصول منشور سازمان ملل، قوانین بین المللی، چندجانبه گرایی و هنجار‌های بنیادین روابط بین‌الملل مغایرت دارد.
او علاوه بر این گفت: اقدامات قهری یک جانبه تاثیری غیرقابل انکار بر حقوق بشر دارند، چراکه مانع درک کامل توسعه اجتماعی و اقتصادی شده و از رفاه جمعیت به ویژه زنان، کودکان، نوجوانان، افراد سالخوره و دارای معلولیت در کشور‌های آسیب دیده از این بیماری ممانعت می‌کند.
نماینده چین در ادامه گفت: اقدامات یک جانبه قهری موجب کارشکنی در دست یافتن به حقوق سلامت شده و دست یابی به دارو و تجهیزات و فناوری پزشکی را دشوار می‌سازد. این واقعا در موقعیت شیوع کووید-۱۹ مرتبط است. مقامات ارشد سازمان ملل و جامعه بین المللی به تاثیر منفی این اقدامات پی برده اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان ملل متحد پارسی خبر چین کووید 19 تحریم های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!

طرفداران افراطی میلان از تصمیمات تیم مدیریتی این باشگاه به شدت عصبانی هستند

طرفداری | در چارچوب دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم میلان و جنوا فردا (یکشنبه) در سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در فاصله یک روز مانده تا آغاز مسابقه، کورواسود میلان (گروه هواداران افراطی) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی فردا را به دلیل عدم رضایت از مدیران باشگاه، تحریم خواهد کرد. سیاست غیر قابل توجیه در انتخاب سرمربی جدید، ناتوانی در بهبود وضعیت مالی باشگاه، عدم جذب بازیکنان مطرح و تراز اول و همچنین کسب نتایج ضعیف در فصل جاری، از جمله دلایلی هستند که کورواسود برای تحریم میلان در تقابل با جنوا عنوان کرده‌است.

کورواسود در بیانیه خود اعلام کرد که هیچ گونه بنر یا پرچمی به استادیوم نخواهد برد و همچنین به هیچ وجه میلان را تشویق نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است