Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مدرس روز سه شنبه در مراسم بهره برداری ازاین طرحها در میناب افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح ها از محل استانی و ملی تامین شده است.
وی اظهار داشت: افتتاح این طرح ها شامل، دانشگاه علوم پزشکی۲۹طرح، دهیاری ها ۹طرح، شرکت توزیع نیروی برق ۸طرح، برق منطقه ای ۷طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۴طرح، جهاد کشاورزی۳طرح و نوسازی مدارس ۳طرح آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور روستاها و خدمات رسانی به مناطق دور و نزدیک با توجه به پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی بسیار زیاد در استان، به طور جدی پیگیری می شود.

مدرس بیان داشت: با توجه به محدودیت ها هیچ گاه برای خدمات رسانی به مردم روستاهای هرمزگان دریغ نمی کنیم و با هر آنچه در توان داریم تلاش خواهیم کرد تا از طریق یافتن منابع مختلف و ظرفیت های جدید مشکلات حل شود.
وی تصریح کرد: از دستگاه های اجرایی که برای روز ملی روستا و عشایر، طرح های عمرانی خود را آماده بهره برداری کردند و در این رویداد مانند هفته دولت و دهه فجر به میدان اجرا آمدند قدردانی می کنیم.

هرمزگان دارای یک هزار و ۷۱۳ روستا با جمعیتی بیش از ۷۵۰ هزار نفر و متوسط نرخ روستانشین این استان ۵۰ درصد بوده که ۲۱ درصد بالاتر از رقم متناطر ملی ۲۹ درصد است.
 ۱۵ مهر ماه در تقویم ملی کشور به عنوان روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده است.     

برچسب‌ها استانداری هرمزگان توسعه روستایی بندرعباس پروندهٔ خبری افتتاح بیش از ۳۳هزار طرح روستایی ‌و عشایری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان توسعه روستایی بندرعباس استانداری هرمزگان توسعه روستایی بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار