Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:50:29 GMT

دستگیری ۱۱ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در بهار

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۶۳۹۴

دستگیری ۱۱ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در بهار

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری ۹ معتاد و سه توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

بزرگعلی نوری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در شهرستان بهار، طرح پاکسازی نقاط آسیب زا و ارتقا امنیت اجتماعی روز گذشته در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و با اجرای چند مرحله مأموریت مختلف، ۹ معتاد و ۳ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل در نهاوند

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق ۲۰ میلیارد ریالی منزل توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی وصول یک فقره نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین مبنی بر جلب یک متهم در شهرستان نهاوند با اتهام سرقت منزل، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: نامبرده پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان نهاوند در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به سرقت ۲۰ میلیارد ریال طلاجات با همدستی دوستانش از دو منزل در استان قزوین اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه انتظامی و قضائی با مجرمان گفت: رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، عاملی مهم در پیشگیری از سرقت است.

کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف دو دستگاه کولرگازی و دو دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

مجید گلی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با اجرای ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و آنها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، دو دستگاه کولرگازی و دو دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده کشف و دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با تشکر از مشارکت شهروندان در تأمین نظم و امنیت گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.

دستگیری ۵ توزیع کننده مواد مخدر در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۵ توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

علی حسن حیدری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان فامنین، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا امنیت اجتماعی روز گذشته در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و با اجرای چند مرحله مأموریت مختلف، پنج نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۹۰ رأس دام قاچاق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۹۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

بزرگعلی نوری گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان بهار به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۹۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نوری بیان کرد: این محموله که ارزش آن برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده از استان‌های غربی کشور به قصد حمل به استان‌های مرکزی بارگیری شده بود.

کد خبر 5041589

منبع: مهر

کلیدواژه: معتاد مواد مخدر فرماندهی انتظامی همدان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر توزیع کننده مواد مخدر انتظامی شهرستان بهار قاچاق و فاقد مجوز تشکیل پرونده مواد مخدر دو دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه