Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت مترو از کمک به تولید کنندگان داخلی با هدف افزایش سهم تولید ملی تجهیزات مترو سخن گفت و افزود: تلاش برای انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز مورد تایید وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد جهت دریافت گواهینامه استاندارد برای برخی تجهیزات ساخت داخل و تدوین کتابچه ای به نام « مشخصات فنی تجهیزات مترو » در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی امام، اخذ گواهینامه استاندارد برای تجهیزات ساخت داخل شبکه مترو از تلاش برای انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز مورد تایید وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد جهت دریافت گواهینامه استاندارد برای برخی تجهیزات ساخت داخل خبر داد و گفت: روزانه میلیون‌ها شهروند از طریق خطوط مترو جابجا می‌شوند لذا ایمنی و استانداردبودن تجهیزات ساخت داخل، شرط اصلی همکاری با سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات داخلی است.

او افزود: با توجه به اینکه اخذ استاندارد تجهیزات مترو از مراکز صدور گواهینامه خارج از کشور هزینه های زیادی به همراه دارد و با توجه به شرایط تحریم، همکاری با کشورهای خارجی در این خصوص با موانعی مواجه است لذا شرکت مترو تلاش می‌کند با همکاری وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد، زیرساخت های لازم برای صدور گواهینامه استاندارد توسط مراجع ذی صلاح داخلی را ایجاد کند.

مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، گفت: در همین راستا برنامه‌ریزی لازم جهت تقویت سازندگان داخلی تجهیزات مترو به عمل آمده تا با استفاده از ظرفیت های موجود بتوان تجهیزات مورد نیاز را تامین و وابستگی به خارج از کشور را کاهش داد.

امام در پایان اظهار کرد: همچنین کتابچه ای به نام « مشخصات فنی تجهیزات مترو» با هدف ارتقاءکیفی و کمی تجهیزات ساخت داخل در حال تدوین است تا به تقویت توان فنی سازندگان و تولیدکنندگان داخلی تجهیزات مترو کمک نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخذ گواهینامه استاندارد گواهینامه استاندارد تجهیزات ساخت داخل تجهیزات مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه

تین نیوز

ساخت دو کارخانه مشترک میان آلستوم فرانسه و راه آهن مصر در شهر اسکندریه

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، وزیر حمل و نقل مصر از امضای تفاهمنامه مشترک با وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه برای راه اندازی نخستین کارخانه تولید ناوگان ریلی فرانسوی در مصر خبر داد.

به نوشته ریل ژورنال، کامل الوزیر اعلام کرد که بر اساس مصوبه دولت مثر، قرار است از ظرفیت های شرکت آلستوم فرانسه برای ساخت و راه اندازی دو واحد کارخانه تولید ناوگان ریلی در شهر اسکندریه استفاده شود که بیش از ۱۲۰۰ شغل در این مسیر ایجاد خواهد شد.

به گفته کامل الوزیر، نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم به تولید ناوگان ریلی مورد استفاده در خطوط مترو، مونوریل، LRV و قطعات یدکی آنها خواهد پرداخت. کارخانه دوم نیز قرhv است بر تولید تجهیزات قطارهای برقی، سیتسم های علائم و ارتباطات و کابل و پنل های مورد استفاده از تجهیزات الکتریکی قطارهای آلستوم بپردازد.

 کامل الوزیر در جریان سفر خود به فرانسه، قرارداد ساخت خط ۶ مترو قاهره را با آلستوم به امضا رسانده است. همچنین قرار است دستکم، ۲۵ درصد از بودجه ۹۰۰ میلیون دلاری مورد نیاز ساخت خط ۶ مترو قاهره از سوی دولت فرانسه تامین شود. آلستوم در ادامه همکاری خود با راه آهن و وزارت حمل و نقل مصر، قرار است در توسعه خطوط ۱ و ۳ مترو قاهره نیز مشارکت داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟