Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: به نقل از پایگاه دنور پست، موسوی در یکی از شکایت‌های خود عنوان کرده که خاندان سلطنتی عربستان سعودی با حملات ۱۱ سپتامر مرتبط هستند و مقامهای آمریکایی روی ارتباطات با این خاندانی که به گفته وی از توطئه‌گران است، سرپوش می‌گذارند.

او همچنین به ابراز شکایت از تبعیض نژادی و مذهبی و شرایط زندان خود پرداخته و در شکایات چند صفحه‌ای خود که بعضا به سختی قابل خواندن هستند، ادعا می‌کند، "افراد قدرتمند" تلاش دارند او را بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی که در سال ۲۰۰۵ از بابت اتهام دسیسه چینی با هواپیماربایان حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ با هدف کشتن آمریکایی‌ها اقرار به گناهکاری کرد، قبلا هم در چند ایالت چنین شکایاتی را مطرح کرده است.

موسوی از طریق وکیل، مجموعه‌ای از شش شکایت مشابه را در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در کلرادو مطرح ساخت که در آنها گفت قربانی "شکنجه روانی" و از سوی مقامهای زندان تهدید به مرگ شده است. همه آن پرونده‌ها سریعا رد شدند چون موسوی شکایاتش را در فرمت و نحوه ثبت درست تنظیم نکرد، هزینه‌های دادگاه را پرداخت نکرد و در برآورده ساختن یک سری الزامات دیگر مربوط به ثبت شکایت کوتاهی کرد.

در پرونده اخیری که او مطرح کرده شکایاتی را علیه ماموران اف.بی.آی، اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در کلرادو از بابت خودداری از وکالت وی و مقامهای زندان و کسانی دیگر تنظیم کرده است.

او تنها شخص محکوم شده در آمریکا در ارتباط با حملات ۱۱ سپتامبر است و با تیم وکلای مدافعش که از او به عنوان یک شخص متوهم و مبتلا به اسکیزوفرنی یاد کرده‌اند، همکاری نکرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خاندان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 بهبود روابط ایران و عربستان نه تنها مطلوب اسرائیل نیست بلکه مطلوب آمریکا نیز نیست. در این زمینه مناظره آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره بهبود رابطه ایران و عربستان در شبکه تلویزیون اسرائیلی آی 24 نیوز را می‌بینید که لحن آتشینی به خود گرفت. در بخشی از این مناظره طرف آمریکایی خطاب به سعودی گفت: «اگر حمایت آمریکا و غرب از ارتش عربستان نبود، یمنی ها ناهار را در ریاض می خوردند!/نزدیکی روابط ایران و عربستان مایه تعجب آمریکاست...» و در مقابل طرف سعودی گفت: «... اقدامات عربستان به شما شوک وارد کرده؟ بیشتر به سلامتی خود توجه کنید!...» این مناظره را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سعودی‌ها به دنبال هایجک یک ستاره؛ ام‌باپه به رئال نمی‌رود؟
  • سعودی‌ها به دنبال هایجک یک ستاره
  • ورود نخستین گروه زائران حج تمتع به مدینه+عکس و فیلم
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • (عکس) در زندان زنان بندرعباس چه می‌گذرد؟
  • در زندان زنان بندرعباس چه می گذرد؟ | تصاویر
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE