Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: آرمان حسینی و دوستی اهل بیت یک امر فرامذهبی است. گفتمان حسینی برای ما گفتمان مقاومت در مقابل متجاوزین به تمامیت ارضی است.

ربیعی افزود: امیدوارم عزاداران حسینی با رعایت پروتکل ها همانند مراسم های تاسوعا و  عاشورا که پروتکل ها را مراعات کردند، به سلامت جامعه ایران کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: درخواست ما از مردم توجه بیشتر به پروتکل هاست. جلوگیری از اجتماعات بسیار حیاتی است. امروز شرایط سختی پیش رو داریم. ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. رعایت دستور العمل ها در کشور به ۶۰.۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

سخنگوی دولت با اشاره به حمایت دولت از کسب و کارهای آسیب دیده در کرونا، تاکید کرد: با توجه به آسیب دیدن حوزه خدمات و گردشگری، سیاست‌های حمایتی در ستاد اقتصادی دولت اتخاذ و مقرر شد بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان این حوزه تا پایان سال ۹۹ امهال شود. حق بیمه کارگران و هزینه آب و برق و مالیات هم برای این حوزه تا پایان سال امهال می‌شود. در ستاد اقتصادی دولت با پرداخت تسهیلات به حوزه گردشگری با محور احیای بنگاه‌ها نیز موافقت شد.

ربیعی تصریح کرد: ما هم نیاز به افزایش صادرات غیرنفتی داریم و هم برای بازگرداندن ارز حاصل از صادرات تلاش می‌کنیم. ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفت مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگانی که تعهدات ارزی خود را انجام دادند، عودت داده شود.

ادامه دارد ...

کد خبر 5041671 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ربیعی هیئت دولت نشست خبری اربعین حسینی ستاد اقتصادی دولت ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس حسن روحانی صحن مجلس چهل سالگی دفاع مقدس حجت الاسلام حسن روحانی ایالات متحده امریکا ایران سعید خطیب زاده محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری هفته دفاع مقدس علیرضا رزم حسینی محمدجواد ظریف پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود