Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ستاد اقتصادی مقاومتی استان صبح امروز با حضور مسئولان در محل استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز نشست ستاد اقتصادی مقاومتی در محل استانداری کرمان با حضور محمد جواد فدائی استاندار کرمان، جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و تنی چند از مسئولان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای 96 پروژه توسط معین های اقتصادی کرمان در سال جاری

جعفر رودری با بیان اینکه تعدادی از معین های اقتصادی که بر اساس تفاهم نامه انتظارت استان را برآورده نکرده اند، جایگزین آنها انتخاب شده اند، گفت: سه معین اقتصادی جدید در استان پذیرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه بنیاد علوی در منطقه جازموریان به عنوان معین توسعه اقتصادی فعالیت خواهد کرد، ادامه داد: فولاد بوتیا در بخش چترود و مس خان خاتون در دهبکری بم، معین های توسعه اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 24 معین توسعه اقتصادی در سطح استان فعالیت می کنند، تصریح کرد: 96 پروژه از سوی معین های توسعه اقتصادی در نقاط مختلف به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اعلام شده که در سال جاری اجرا خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم و تأثیر گذار معین های توسعه اقتصادی در توسعه استان ابراز کرد: بنگاه های اقتصادی نقشی که به عنوان معین توسعه پذیرفته اند، عملا نقش کمک به پیشبرد توسعه استان است و در ارزیابی نقش معین ها ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مربوط به معین ها مد نظر بوده است.

برخی ادارت آرایش جنگی نگرفته اند

شهباز حسن پور با اشاره به عملکرد معین های توسعه اقتصادی و اقدامات سپاه به ویژه در منطقه جنوب کرمان گفت: با پیگیری های انجام شده، امروز در سیرجان دو پروژه آهن اسفنجی و شمش که مروبط به گل گهر و مس است، کلنگ زنی خواهد شد که با این اقدام امید داریم که هزار و 600  نفر از افرادی که بیکار شده اند در دو ماه آتی بتوانند به کار بازگردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تأکید بر اینکه هیچ فردی نباید اَبر پروژه انتقال آب از خلیج فارس را به نام خود تمام کند، ابراز کرد: این پروژه، کاری ملی و ارزشمند است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قدری مشکلات جدی تر گرفته شود، عنوان کرد: گلایه داریم که کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی است اما برخی از ادرات آرایش جنگی به خود نگرفته اند.

وی افزود: هیئت مدیره ای که اجازه نمی دهد کار اقتصاد مقاومتی شروع شود به این علت که با رانت فلان شخص عضو هیئت مدیره شده است و در طول یک سال یک شب در شهرستان نبوده و بیتوته نکرده است، درک نمی کند استان و نماینده چه می گوید و تا حرف می زنیم می گویند خواسته شخصی داشته اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ یک از نمایندگان استان کرمان با کسی عقد اخوت نبسته اند و ما غیر از مردم وامدار کسی نبوده و نیستیم.

حسن پور با بیان اینکه اقدامات مجمع در راستای اهداف کلی نظام اسلامی و حل مسائل و مشکلات مردم است، ابراز کرد: امیدواریم به زودی با معرفی معاون اقتصادی استاندار کرمان سرعت کارها بیشتر شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: هیچ یک از موارد تفاهم نامه با بانک کشاورزی که در تهران با مدیر عامل این بانک داشته ایم، عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معین های توسعه اقتصادی نمایندگان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، اظهار کرد: تلاش ما این بود که قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف، ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه تجلی دادند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به گذشت ۸۸۸ روز از دوران خدمت خود در این مجموعه افزود: همت همه همکارانم در این مجموعه، ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به سه میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار از تله کابین صفه استفاده کردند.

وی با تشکر از مجموعه هیئت مدیره این مجموعه گفت: هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

ساکت بیان داشت: هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» بوده است و باید در این مسیر حرکت می‌کردیم، از این‌رو در گام نخست استاندارد سازی سازه‌ها انجام شد، در گام دوم بهینه‌سازی صورت گرفت و تلاش شد شایسته مردم دیار نصف جهان ظرفیت‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هماهنگی با اداره کل استاندارد و میراث فرهنگی و با همکاری و هماهنگی فراجا طرح‌ها با هدف طبیعت دوستی انجام شد و امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اضافه کرد: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است و در کنار آن اصلاح بولینگ و ظرفیت‌های غذایی، گازکشی، برج پرچم و سالن بولینگ در این مراسم افتتاح شد.

کد خبر 749194

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد