Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح گفت: در طی 6 ماه گذشته 136 هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و داروخانه های هلال احمر بهره‌مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قریب به 200 خانه هلال با تکیه بر آموزش با هدف تاب آوری جامعه در حوادث در سطح استان کرمان فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قریب به 9 هزار نفر در خانه های هلال آموزش دیدند، خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی عموم مردم برای مقابله با مشکلات و حوادث در اولویت فعالیت های جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 874 دوره آموزشی ضمن خدمت، تخصصی امدادونجات، مربیگری، عمومی امداد و عمومی نجات، امداد و کمک های اولیه، مخاطرات و مهارت های پایه داوطلبی در طی6 ماهه اول سال جاری برگزار و  12 هزار و 500 نفر از دوره های آموزشی برخوردار شدند.

فلاح با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر متکی بر فعالیت های داوطلبانه مردمی است، افزود: ارائه خدمات به نیازمندان و آسیب دیدگان از اهداف اصلی و مهم این نهاد بین المللی است.

وی تصریح کرد: اجرای 17 هزار و 841 پروژه حمایتی، معیشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، کاروان سلامت و ارائه خدمات در شیوع و اپیدمی کرونا به نسبت 6 ماهه اول در سال گذشته 68 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به بهره مندی 553 هزار نیازمند و بیمار از خدمات حمایتی و معیشتی با رشد 87 درصد به نسبت 6 ماهه اول در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی خدمات مددکاری، کاروان های سلامت، پروژه های حمایتی، معیشتی، نذرآب و پاسخ به حوادث (مانند سیل استان و اپیدمی کرونا) 15 میلیارد و 322 میلیون تومان است.

فلاح  اذعان کرد: در طی 6 ماه گذشته 136 هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و داروخانه های هلال احمر بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: 2 پروژه درمانی به ارزش 8 میلیارد و 800 میلیون تومان در 6 ماه اول سال جاری احداث و افتتاح شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان کرمان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر