Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در حاشیه دومین روز بازدید میدانی از طرح‌های مهم چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سررسید و نقد شدن اسناد اعتباری طرح‌ها و پروژه‌هایی که به پایان رسیده است، نباید چند سال ‌طول بکشد.
وی افزود: قرار بود اعتبار مورد نیاز برای اجرای چهار خطه جاده شلمزار به گهرو در شهرستان کیار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی، مشخص بودن منابع تامین اعتبار قراردادهای مربوط به طرح‌های مختلف را ضروری اعلام و تصریح کرد: چهار خطه جاده شلمزار به گهرو از سوی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری آغاز شده و باید ادامه یابد در غیر این‌ صورت، گزارش آن به مقامات ملی گزارش داده می‌شود.
وی با انتقاد از مسوولان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: وقتی اعتبار و پولی در میان نبوده، باید با پیمانکار قرارداد بسته نمی‌شد.
عباسی اظهار داشت: باید پس از ارائه طرح زیرگذر چهار خطه شلمزار به گهرو شهرستان کیار، اعتبار لازم را از مسوولان ملی پیگیری کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در یک ماه و نیم گذشته و از ابتدای عملیات اجرایی ساخت جاده شهرکرد به شلمزار تاکنون پیشرفت فیزیکی این طرح به ۲۰ درصد رسیده است.
حسین‌علی مقصودی تاکید کرد: در این مدت چهار هزار و ۵۰۰ متر از مسیر ۱۳ کیلومتری سه‌راهی شمس‌آباد شهرستان شهرکرد تا امیرآباد شهرستان کیار آماده آسفالت شده است.
مقصودی تصریح کرد: در این مسیر فقط محدوده روستای شمس‌آباد شهرستان شهرکرد آزادسازی نشده است.
وی یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، می‌توان ۵۰ تا ۶۰ درصد جاده شهرکرد به شلمزار را تا یک‌سال آینده بهره‌برداری کرد.
به گزارش ایرنا، استاندار، تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی ساخت جاده شهرکرد به شلمزار، احداث چهار خطه شلمزار به گهرو و حفر تونل زِره دیدن کردند.

برچسب‌ها اقبال عباسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقبال عباسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری اقبال عباسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری چهار خطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین

محمدحسین واحدیان اظهار کرد: این واحد در پارسال ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید جهت استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ‌بر ۵۷ میلیارد تومان خریداری شد.

بیشتر بخوانید

بکارگیری ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات در جشن عید امامت

شهردار شهرکرد افزود: یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه تراکتور ۴۷۵، یک دستگاه بنز ۱۹۲۴، دو دستگاه هیوندای ۶۵۱ HD، ۳ دستگاه فوتون M۴، دو دستگاه بنز ۲۶۲۴، دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بیل چرخ مکانیکی، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه سواری هاچ بک هایما خریداری شد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

واحدیان ادامه داد: ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم