Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بارگاهی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به نقش این بیلبورد‌ها در شیوع افسردگی در بین مردم بیان کرد: در هفته‌های اخیر بار‌ها نسبت به نصب بنر‌های تسلیت اعتراض‌هایی توسط شهروندان به سازمان فرهنگی شهرداری رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: با توجه به اینکه این روز‌ها مردم از مشکلات متعدد رنج می‌برند، مشاهده تصاویر درگذشتگان آن هم به تعداد زیاد و در ابعاد بزرگ در سطح شهر، چیزی جز افزایش غم و ناراحتی مردم را در پی نخواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: از همشهریان تقاضا داریم در این ارتباط همکاری لازم را با سازمان فرهنگی شهردرای داشته باشند.

بارگاهی افزود: محیط عمومی متعلق به شخص نیست و شهروندان عزادار نیز به‌منظور احترام به حقوق سایر افراد جامعه باید نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشند، زیرا سایر شهروندان با دیدن این تصاویر غمگین و آزرده می‌شوند.

او با اشاره به الزام کانون‌های تبلیغاتی به چاپ نکردن بنر‌های تسلیت و ترحیم ادامه داد: در وهله اول از شهروندان درخواست شده از نصب بنر درگذشتگان و آگهی ترحیم در سطح شهر خودداری کنند، اما از امروز واحد زیباسازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز نسبت به جمع‌آوری بنر‌های نصب شده اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعلامیه ترحیم بنر تسلیت شیوع افسردگی تصاویر درگذشتگان سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت غمبار و تاسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی